21-09-2022, 03:28 PM
Vahepaela siis studeeritud ja uuritud asju omal käel veidi. Viga tuleb sisse ainult käivitusel ja seda mitte igakord. Vahepeal ei tule tükk aega ja siis järsku on ees. Vaatasin korra seda ülemist pistikut ka lähemalt, kuid ei hakanud seal miskit kahtlast silma. Imelik pistik on pöörleb ja puha. Võtsin ka korra lahti aga tundus ilus puhas ja oli korralikult kinni. Peale seda näppimist see viga päris mittu käivitust ei tulnud, kuid siis lõpuks ikka oli ees.
Selle Plunger travel sensori vahetamisega eraldi on sellel autol pisut keeruline ikkagi. Uurisin seda hollandi ettevöttelt, kes neid ka muidu eraldi pakub. Ütlevad, et suhteliselt keerukas töö. Et möistlikum on vötta vahetusfondi amortisaator tervikuna. Seega selle mõtte hetkel olen tahaplaanile jätnud vaatame ja kuulame veel maad kiiret väga pole.
Seega hetkel ootan ära igasuguse info testimise osas, et veenduda, mis seal seda errorit tegelikult peksab siis. Kas mingi ühendus vöi veel midagi huvitavamat või siis ikkagi andur ise. Selle info saamisega on muidugi ka siin vöibolla küsimusi. Vehos on mingi imelik uus seltskond ja nad ei tundu väga usaldusväärsed ja kogenud.
Juhuslikult sain ühest romulast väga odava raha eest ka kaks tagaamortisaatorit. Oli töötav masin muidu aga seisnud kaua.
Eks vaatab mis infot tulema hakkab. Ja kui asi amordis tervikuna, siis on kaks varianti et saata need kaks romula amorti taastamisse ja panna korraga mõlemad tagumised uued. Vöi siis panna uhele poole originaal uus. Selle hind letis on 2600.- sealt saab muidugi alla ja kui vana tagasi annab siis saab veel veidi alla. Aga eks ikkagi kröbe on see hind. Taastatuid saab tegelikult poole rohkem. Enne igal juhul ootan igasugused testi tulemused ära ja siis vaatab mis edasi saab.
Nii et hetkel edusamme veel pole.
Leidsin Pärnus muidu veel ühe asutuse, kus ka Silberauto endised mehed mersusid arstivad. Mingi aeg uurin ka nende käest maad.
Selle Plunger travel sensori vahetamisega eraldi on sellel autol pisut keeruline ikkagi. Uurisin seda hollandi ettevöttelt, kes neid ka muidu eraldi pakub. Ütlevad, et suhteliselt keerukas töö. Et möistlikum on vötta vahetusfondi amortisaator tervikuna. Seega selle mõtte hetkel olen tahaplaanile jätnud vaatame ja kuulame veel maad kiiret väga pole.
Seega hetkel ootan ära igasuguse info testimise osas, et veenduda, mis seal seda errorit tegelikult peksab siis. Kas mingi ühendus vöi veel midagi huvitavamat või siis ikkagi andur ise. Selle info saamisega on muidugi ka siin vöibolla küsimusi. Vehos on mingi imelik uus seltskond ja nad ei tundu väga usaldusväärsed ja kogenud.
Juhuslikult sain ühest romulast väga odava raha eest ka kaks tagaamortisaatorit. Oli töötav masin muidu aga seisnud kaua.
Eks vaatab mis infot tulema hakkab. Ja kui asi amordis tervikuna, siis on kaks varianti et saata need kaks romula amorti taastamisse ja panna korraga mõlemad tagumised uued. Vöi siis panna uhele poole originaal uus. Selle hind letis on 2600.- sealt saab muidugi alla ja kui vana tagasi annab siis saab veel veidi alla. Aga eks ikkagi kröbe on see hind. Taastatuid saab tegelikult poole rohkem. Enne igal juhul ootan igasugused testi tulemused ära ja siis vaatab mis edasi saab.
Nii et hetkel edusamme veel pole.
Leidsin Pärnus muidu veel ühe asutuse, kus ka Silberauto endised mehed mersusid arstivad. Mingi aeg uurin ka nende käest maad.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.