17-08-2022, 07:57 AM
(17-08-2022, 12:05 AM)Alr77 Kirjutas:(16-08-2022, 03:03 PM)v6sa Kirjutas: Jätan mäluvaiaks siia prantsuskeelse materjali käigukasti kohta:
https://docplayer.fr/111102296-7g-tronic...tuces.html
Kiirlift sõidab endiselt hästi ja kuniks GLK ravil, on peamiselt Estri käsutuses.
Jahutussüsteemi rõhuga tegelemine peab ootama, kuniks GLK on jälle tagasi rivis. Lõpuni kinni keeramata korgiga sõites mingeid anomaaliaid ei ole: temperatuur on normis, mootor toimib tavapäraselt, mingeid kõrvalisi hääli ega lõhnu ei ole. Aga kui keerad kinni, siis lööb lõdviku tugeval kiirendusel minema.
Kaanetihend ok?
...
KST...
Loogiline ka, et põlemiskambris töötakti keskel pea nelja tuhande baarini (pihuse põlemisel ilmselt mõneks millisekundiks kõrgemgi) surve pressib end vähimastki pilust jahutussärki. Mitte paisupaagi korgi rõhuklapi avanemisrõhu 1,1 bar all olev jahutusvedelik silindrisse. Vähemalt mitte mootori töö ajal
Õnnetuseks saab seda tuvastada (ja siis ka mitte sajaprotsendiliselt kergetel juhtudel) alles lahtivõtmisel. Mida ma tahan edasi lükata sügise peale.
Ma isegi ei põe, kui ühel hetkel leke läheb nii suureks, et autot kasutada pole enam mõistlik, sest jahutusvedelik pääseb silindrisse.
Aga arutleda võime ikka - kogu elu ei pea olema sotsmeediafirmade järelvalve all.