21-06-2022, 10:48 AM
(20-06-2022, 09:19 PM)v6sa Kirjutas: Kuda need jäigaksvajunud mootoripadjad rooli peaks kõigutama?
Ei peagi kurve võtma, seal ei saa aru sellest. Aru saab meie võrratutel linnatänavatel ja legaalsete kiiruste juures.
Suured linnaristmikud, nii kui teha risti pööre üle pikkirööbaste, lööb rööpaid "läbides" auto vedrustuse korralikult tööle.
Ja neil hetkedel lüüakse mootor kere suhtes omakorda kõikuma, ennekõike V mootorid.
Ja kui mootori padi seda jõudu ära ei summuta, tuleb see kohe rooli sisse.
Samal hetkel rool käib linta-lönta paremale-vasakule, kui ratas ületab/läbib rööpaid.
Mootori lubatud kõikumise ampluaast väljuv jõud lõppeb läbi rooli rattaga rööpas.
See läheb päris koledaks.
OK, olen nõud, et nelikveol natuke asi stabiilsem, kuid mitte piisavalt.
Ja diisel - sellise mootori "padjaga" see peaks seimsa jättes sellise "paugu" keresse panema, et jube.
Käivitades ka, kuid seisma jätmisel on see väände jõud kerele suurem.
Aga ega Sinu auto omanik oled Sina, seega Sinu peetunnetus peamine.
Mina siinkohal rääkisin enda omast.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”