21-06-2022, 12:05 AM
Õhtust,
Palun vabandust teemavälise jutu jätkamise pärast, aga kuna Mercedese mootoripadjad on peaaegu alati kasutatuna neid autosid ostes tuksis kui nad just vahetatud ei ole, oleks täitsa oluline teada, kuidas seda lisaks helile ja vastikule tühikäiguvibratsioonile ka sõites ära tunda. Roolilatt on kere küljes, veermik mootoris täiesti eraldatud ja seega esimese hooga jääb kuidagi arusaamatuks, miks mootoripadjad roolis peaks tunda andma. Keskmine OM 651 või isegi 642 ei tundu samuti nii jube raske olevat, et keret sedavõrd kõvasti suunama hakata, et vastu roolida tuleks. Aga võimalik, et see on siiski kuidagi tajutav ning oleks hariv teada, et miks ja kuidas.
Igal juhul tubli mees, v6sa, et selle ebameeldiva kirurgitöö ise ära tegid.
Parimate soovidega,
Västrik
Palun vabandust teemavälise jutu jätkamise pärast, aga kuna Mercedese mootoripadjad on peaaegu alati kasutatuna neid autosid ostes tuksis kui nad just vahetatud ei ole, oleks täitsa oluline teada, kuidas seda lisaks helile ja vastikule tühikäiguvibratsioonile ka sõites ära tunda. Roolilatt on kere küljes, veermik mootoris täiesti eraldatud ja seega esimese hooga jääb kuidagi arusaamatuks, miks mootoripadjad roolis peaks tunda andma. Keskmine OM 651 või isegi 642 ei tundu samuti nii jube raske olevat, et keret sedavõrd kõvasti suunama hakata, et vastu roolida tuleks. Aga võimalik, et see on siiski kuidagi tajutav ning oleks hariv teada, et miks ja kuidas.
Igal juhul tubli mees, v6sa, et selle ebameeldiva kirurgitöö ise ära tegid.
Parimate soovidega,
Västrik