19-06-2022, 09:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-06-2022, 09:20 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Njah. Kuna miskit halvemaks ei paista läinud olevat, võib remondi kordaläinuks lugeda.
Huvi pärast lõikusin ühe mootoripadja lahti ka - õli oli sees täitsa olemas. Aga kokku vajunud üle sentimeetri. Nüüd esisillatala ja karterite (seal on ju neid kaks: mootori ja esidifri omad) vahel ikka pöidla jagu ruumi, vanadega ei mahtunud ükski näpp. Samas vastu ka ei käinud.
Kõige keerulisem oli katalüsaatori ja tahmafiltri vahelise flantsi klambri paikasaamine. Näppudega saad küll katsuda, aga peoga suruma ei ulata. Pusisin pea tunni, vaheaegadega ja siis tuli Ester ning klõpsas oma kitsama käega klambri õigesse kohta paika. Edasine oli juba lihtne muterdamine. Või noh, lihtne ja lihtne - enne tahmafiltrit oleva temperatuurianduri ja rõhuanduri toru mutri kinnisaamiseks tuli jälle sobivaid võtmeid lõigata.
Kel V-mootori patjade vahetus plaanis, siis minult saab jõhra vaevatasu eest vajalikku võtit laenata Ülilühikesed 17 ja 19 lehted on nüüd ka olemas.
Kokkuvõtteks kulutasin oma rehkenduse järgi 12 tundi kokku neljal päeval. Sellest julgelt 2 tundi vaid mootoripatjadele. Paremaga oli tänu kardaani puudumisele lihtne, aga vasaku kättesaamiseks tuli roolivõlli polt lõdvaks lasta, et läbi mahuks. Ja siis oli ka wägivalda tarvis.
Märkmepaberiks: flantsi poltide pingutusmoment on 85 Nm.
Käivitus oli ebameeldivalt pikk (keris sekundit kümmekond enne, kui esimene silinder ärkas) ja mootor käivitus siliderhaaval. Aga kui ükskord end käima köhis, siis jäi ja kõik järgmised olid kombekohaselt lühikesed ja konkreetsed. Auto millegi üle ei kurda, jõudu on, mingeid kõrvalisi hääli ei ole.
Vaatame, kuidas homme ärkab.
Nüüd on jälle mugav käruvedur majas
Huvi pärast lõikusin ühe mootoripadja lahti ka - õli oli sees täitsa olemas. Aga kokku vajunud üle sentimeetri. Nüüd esisillatala ja karterite (seal on ju neid kaks: mootori ja esidifri omad) vahel ikka pöidla jagu ruumi, vanadega ei mahtunud ükski näpp. Samas vastu ka ei käinud.
Kõige keerulisem oli katalüsaatori ja tahmafiltri vahelise flantsi klambri paikasaamine. Näppudega saad küll katsuda, aga peoga suruma ei ulata. Pusisin pea tunni, vaheaegadega ja siis tuli Ester ning klõpsas oma kitsama käega klambri õigesse kohta paika. Edasine oli juba lihtne muterdamine. Või noh, lihtne ja lihtne - enne tahmafiltrit oleva temperatuurianduri ja rõhuanduri toru mutri kinnisaamiseks tuli jälle sobivaid võtmeid lõigata.
Kel V-mootori patjade vahetus plaanis, siis minult saab jõhra vaevatasu eest vajalikku võtit laenata Ülilühikesed 17 ja 19 lehted on nüüd ka olemas.
Kokkuvõtteks kulutasin oma rehkenduse järgi 12 tundi kokku neljal päeval. Sellest julgelt 2 tundi vaid mootoripatjadele. Paremaga oli tänu kardaani puudumisele lihtne, aga vasaku kättesaamiseks tuli roolivõlli polt lõdvaks lasta, et läbi mahuks. Ja siis oli ka wägivalda tarvis.
Märkmepaberiks: flantsi poltide pingutusmoment on 85 Nm.
Käivitus oli ebameeldivalt pikk (keris sekundit kümmekond enne, kui esimene silinder ärkas) ja mootor käivitus siliderhaaval. Aga kui ükskord end käima köhis, siis jäi ja kõik järgmised olid kombekohaselt lühikesed ja konkreetsed. Auto millegi üle ei kurda, jõudu on, mingeid kõrvalisi hääli ei ole.
Vaatame, kuidas homme ärkab.
Nüüd on jälle mugav käruvedur majas