17-06-2022, 10:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-06-2022, 11:06 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Veho ikka vahel üllatab. Katkenud klamber (ametlikult küll kinnitushoob) oli vaid 8.60 (pluss kõmm, loomulikult).
Sakslasel on kõik ikka maru täpselt tehtud: kardaan läheb millimeetripealt alla, kui lasta käigukasti tala lahti ja kast alla ning kiiluda vasakule ning keerata välja esidifri flantsi kõige ülemine polt. Ruumi üle ei jää, aga kerge wägivallaga läheb alla.
Igatahes all see kardaan on ja midagi vist ära lõhkuda ei õnnestunud.
Järgmiseks summuti ja kõik muu, mis sai ruumi tegemiseks eest keeratud.
Veerand miljonit kilomeetrit on päris tõhusalt ära tapnud mootori- ja käigukastipadjad:
Sakslasel on kõik ikka maru täpselt tehtud: kardaan läheb millimeetripealt alla, kui lasta käigukasti tala lahti ja kast alla ning kiiluda vasakule ning keerata välja esidifri flantsi kõige ülemine polt. Ruumi üle ei jää, aga kerge wägivallaga läheb alla.
Igatahes all see kardaan on ja midagi vist ära lõhkuda ei õnnestunud.
Järgmiseks summuti ja kõik muu, mis sai ruumi tegemiseks eest keeratud.
Veerand miljonit kilomeetrit on päris tõhusalt ära tapnud mootori- ja käigukastipadjad: