06-06-2022, 10:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-05-2023, 09:25 PM ja muutjaks oli fedja.)
Tere taas
Üle tüki aja siia foorumisse ka asja,auto sai soetatud juba eelmise aasta lõpus,mõned küsimused ka tekkinud selle ajaga,ehk saan vajalikku infot siit.
Kuna eelmised põhiautod olid v8 bensukad nt.w221,lexus LS siis sai pilk pööratud õkonoomsemate masinate poole,lisaks mõni suutis nii palju laguneda ka,et lihtsalt ei jõudnud ära remontida (loe range rover).
Seega kriteeriumid paigas,õkonoomne,töökindel ja mitte linnapildis väga tihti esinev.
Sai vaadatud cayenne,f01 jne…kuid lõppkokkuvõttes ei vastanud need ühelegi kriteeriumile,siis suht juhuslikult a24 sirvides jäid silma w218 kerega autod,okei asi selge,vaja shooting brake kere,2 liitrist diislit amg paketi ja võimalikult palju varustust.tundus võimatu missioon,kui üsna pea peale otsimise alustamist tuli 2 tk lausa müüki,üks valge ja siis see millest jutt.
Valget kahjuks vaatama ei saanudki minna,aga peale halli nägemist ei näinud enam väga vajadust ka.
Kõik tundus aus,varustus hea jne…kohapeal sai avastatud ka elektriline kärukonks,peale mida oli asi kindel,kuna sikleid vaja pidevalt vedada ja kuudikaga ei viitsi koguaeg ka sõita.
Auto ennast ülal pidanud ilusti,veepump hakkas kunagi algul lekkima ainult,see sai ka kohe vahetatud.
Hooldus,õlid jne 240 000 km peal.
Natuke sai sõidetud,nii nagu auto oli,aga juba hakkasin otsima suuremat velge,uurima kuidas auto madalaks saaks jne.
Veljed judd toodang,20” ja 8,5 9,5 laiad.
20mm flansid said ka kõigile vahele,esimesed vahetan ilmselt 25mm vastu.
Madaldamise jaoks clsile reguleeritavaid vardaid ei leidnudki,sain sl omad mis sai lihtsa vaevaga sobivaks tehtud.hetkel seadistatud nii,et comfort seade igapäevaseks sõiduks,sai ka ikka tunduvalt madalam kui originaal,sport seade sai tehtud veel 3-4 cm madalam kui comfort.
Kohe lisan pildid ka.
Kohe algul:
Veljed ja madaldus comfordis:
Esiklaas ja küljed kiletatud:
Kaks viimast sport seades
Treileriga:
Üle tüki aja siia foorumisse ka asja,auto sai soetatud juba eelmise aasta lõpus,mõned küsimused ka tekkinud selle ajaga,ehk saan vajalikku infot siit.
Kuna eelmised põhiautod olid v8 bensukad nt.w221,lexus LS siis sai pilk pööratud õkonoomsemate masinate poole,lisaks mõni suutis nii palju laguneda ka,et lihtsalt ei jõudnud ära remontida (loe range rover).
Seega kriteeriumid paigas,õkonoomne,töökindel ja mitte linnapildis väga tihti esinev.
Sai vaadatud cayenne,f01 jne…kuid lõppkokkuvõttes ei vastanud need ühelegi kriteeriumile,siis suht juhuslikult a24 sirvides jäid silma w218 kerega autod,okei asi selge,vaja shooting brake kere,2 liitrist diislit amg paketi ja võimalikult palju varustust.tundus võimatu missioon,kui üsna pea peale otsimise alustamist tuli 2 tk lausa müüki,üks valge ja siis see millest jutt.
Valget kahjuks vaatama ei saanudki minna,aga peale halli nägemist ei näinud enam väga vajadust ka.
Kõik tundus aus,varustus hea jne…kohapeal sai avastatud ka elektriline kärukonks,peale mida oli asi kindel,kuna sikleid vaja pidevalt vedada ja kuudikaga ei viitsi koguaeg ka sõita.
Auto ennast ülal pidanud ilusti,veepump hakkas kunagi algul lekkima ainult,see sai ka kohe vahetatud.
Hooldus,õlid jne 240 000 km peal.
Natuke sai sõidetud,nii nagu auto oli,aga juba hakkasin otsima suuremat velge,uurima kuidas auto madalaks saaks jne.
Veljed judd toodang,20” ja 8,5 9,5 laiad.
20mm flansid said ka kõigile vahele,esimesed vahetan ilmselt 25mm vastu.
Madaldamise jaoks clsile reguleeritavaid vardaid ei leidnudki,sain sl omad mis sai lihtsa vaevaga sobivaks tehtud.hetkel seadistatud nii,et comfort seade igapäevaseks sõiduks,sai ka ikka tunduvalt madalam kui originaal,sport seade sai tehtud veel 3-4 cm madalam kui comfort.
Kohe lisan pildid ka.
Kohe algul:
Veljed ja madaldus comfordis:
Esiklaas ja küljed kiletatud:
Kaks viimast sport seades
Treileriga: