28-05-2022, 12:46 PM
(25-05-2022, 12:55 PM)v6sa Kirjutas: Sama protsessi käigus sai ka teravalt selgeks, miks MB kähkusõiduentusiastide hulgas väga kiitma ei kiputa. Raske, madal ja jäik esiosa püsib hästi teel. Aga oluliselt pehmem (ja normaalsemal kõrgusel ) tagaosa oma Airmaticuga oskab üsna ebameeldivalt üllatada, kui pidamise piirile läheneval kiirusel kurvi läbides tabada mõnda kühmu, mis pära üles viskab. Sellele järgneb paratamatult kõrvalevajumine, mis ei mõju pidamisele just soodustavalt. Ehk auto esi- ja tagavedrustus on erinevatest autodest ja see ei tee mittekaitslikku ja ebasäästlikku sõitu harrastades elu mitte lihtsamaks.
Niisama koju-tööle-poodi on täitsa mõnus tiksuda.
Huvitav, minu avantgardil hoiab see tagumine airmatic ülima fanatismiga auto esi ja tagaosa ühel kõrgusel. Mitte mingeid kõrvalevajumisi jms.eelpooll välja toodud probleeme pole täheldanud. Kui veel sportreziim sisse lülitada on üldse nagu kart. Mul muidugi ainult tagaveoline. No ja alates 2013 FL-ist on esisilla ehitus ka teine neil.
numerus stultorum, infinitus est