25-05-2022, 12:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-05-2022, 02:21 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(11-03-2022, 11:15 AM)v6sa Kirjutas: Ketivahetus edukalt läbitud Hort autos 308 tuhande pealt. Midagi halvemaks ei läinud, seega võib remondi õnnestunuks lugeda
...
Päris hästi see neil ei õnnestunud siiski. Radika ülemise lõdviku vedruklamber oli valepidi peale lükatud ja nii andis esimeste kuumade päevadega kinnitus järele und lõi lõdviku radika küljest minema koos kõigi sellest tulenevate järelmitega. Esimese hooga ehmatas ikka üksjagu, kui kuuma päeva õhtul ilmus armatuurile teade "Top up coolant!". Aga peale lahkamist ja korduvat lahti-kokkumonteerimist jäi vist pidama. Esialgu kahjusid ei ole märgata, aga kaanetihendi lekketesti saan alles nädalavahetusel teha.
EDIT: Maru kiiresti ja mõistlikult reageerisid teavitusele, viispluss. Tahavad autot näha, loomulikult Soovitus nende teenuseid kasutada jääb endiseks.
Kui õpin komplekti kasutama, siis hakkan "nuustamisteenust" pakkuma
Veatuvastusprotsessi ühe osana sai korduvalt proovitud, et kui kiiresti teatavaid kurve võtta kannatab selle autoga. Ikka jaburalt kiiresti kannatab . Kohe LS mõistes tasuliste kiirustega... Endal sees hakkas juba õudne, aga auto läks täpselt sinna, kuhu suunasid...
Sama protsessi käigus sai ka teravalt selgeks, miks MB kähkusõiduentusiastide hulgas väga kiitma ei kiputa. Raske, madal ja jäik esiosa püsib hästi teel. Aga oluliselt pehmem (ja normaalsemal kõrgusel ) tagaosa oma Airmaticuga oskab üsna ebameeldivalt üllatada, kui pidamise piirile läheneval kiirusel kurvi läbides tabada mõnda kühmu, mis pära üles viskab. Sellele järgneb paratamatult kõrvalevajumine, mis ei mõju pidamisele just soodustavalt. Ehk auto esi- ja tagavedrustus on erinevatest autodest ja see ei tee mittekaitslikku ja ebasäästlikku sõitu harrastades elu mitte lihtsamaks.
Niisama koju-tööle-poodi on täitsa mõnus tiksuda.