[quote pid="298972" dateline="1641171433"]
Mure selles, et üks tagumine amort on kas läbi või vedru lühem ja üleüldse 19" käib taga koopasse. Selle pleki paksusega mina Tartus ühtegi tegijat ei leidnud, et ääred saaks lõigatud ja rullitud, ehk ka veidi tõmmatud. Kes teeb? Velg koopaäärega tasa ja midagi ei näri kusagilt on eesmärk.
[/quote]
Kuidas Sa seda laiemaks rullid, kui sisemine koopaplekk on välimise tiivaplekiga ühenduses. Need tuleb ju omavahel esmalt lahti võtta ja siis tiivale laiendus teha seejärel koopale jne. Olen seda teinud, küll korrosioonikahjustuste tõttu, aga ikka väga suur töö. Kõige hullem, et kuidas selle korrosioonikindlaks saad. Soovitan need omavahel liita spetsiaalse plekiliimiga (mida kasutavad autotehased).
Mure selles, et üks tagumine amort on kas läbi või vedru lühem ja üleüldse 19" käib taga koopasse. Selle pleki paksusega mina Tartus ühtegi tegijat ei leidnud, et ääred saaks lõigatud ja rullitud, ehk ka veidi tõmmatud. Kes teeb? Velg koopaäärega tasa ja midagi ei näri kusagilt on eesmärk.
[/quote]
Kuidas Sa seda laiemaks rullid, kui sisemine koopaplekk on välimise tiivaplekiga ühenduses. Need tuleb ju omavahel esmalt lahti võtta ja siis tiivale laiendus teha seejärel koopale jne. Olen seda teinud, küll korrosioonikahjustuste tõttu, aga ikka väga suur töö. Kõige hullem, et kuidas selle korrosioonikindlaks saad. Soovitan need omavahel liita spetsiaalse plekiliimiga (mida kasutavad autotehased).
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,