05-04-2022, 11:37 PM
Täna oli jälle SEE päev, kus 10+ cm rasket märga lund, 225 rehv ja veidi liiga palju lõviküpsiseid tekitas paaril korral rööpast vastutulijale tee andmiseks välja minekul meeldejäävaid hetki rooli taga. Mitte iga kord ei olnud auto teadlik libisemisest - korduvalt tulime nurgeti läbi kurvi nii, et kogu auto oli kerges libisemises, aga märgutuled ega Pre-Safe ka kuidagi teisiti asjast miskit teada ei tahtnud. Ilmselt siis oli rooli asend õige, liikumisvektor loogiline ja kõik rattad pöörlesid piisavalt lähedase kiirusega.
Täitsa huvitav on tunnetada, kui parema esirattaga lummesõites sellel pidamine kaob, millest annab märku õrn-õrn tõmme vasakule roolis ning veojõu ümbermängimine taha. Sellele omakorda järgneb tagaosa kõrvaleaste teekalde suunas, mida auto kompenseerib diagonaalis pidurite ja mootorivõimsuse kaotamisega. Millele paratamatult järgneb veel pikem liug teekalde suunas - no ei oska algoritm arvestada negatiivse viraažiga kurvis oleva kitsa asfaltkatte asendumist aukliku kruusaga raske, märja ja väga libeda lumekihi all.
Resoluutne liigutus rooliga lõpetab õnneks igasugused isetegevused ja auto keerab kenasti teele tagasi. Jäljed jäävad aga laiad-laiad
Sääraste ilmadega saad aru, MIKS tasub nelikveo lisamaksu maksta iga kilomeetri läbimise eest.
Täitsa huvitav on tunnetada, kui parema esirattaga lummesõites sellel pidamine kaob, millest annab märku õrn-õrn tõmme vasakule roolis ning veojõu ümbermängimine taha. Sellele omakorda järgneb tagaosa kõrvaleaste teekalde suunas, mida auto kompenseerib diagonaalis pidurite ja mootorivõimsuse kaotamisega. Millele paratamatult järgneb veel pikem liug teekalde suunas - no ei oska algoritm arvestada negatiivse viraažiga kurvis oleva kitsa asfaltkatte asendumist aukliku kruusaga raske, märja ja väga libeda lumekihi all.
Resoluutne liigutus rooliga lõpetab õnneks igasugused isetegevused ja auto keerab kenasti teele tagasi. Jäljed jäävad aga laiad-laiad
Sääraste ilmadega saad aru, MIKS tasub nelikveo lisamaksu maksta iga kilomeetri läbimise eest.