05-02-2022, 05:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-02-2022, 05:34 PM ja muutjaks oli kodutu.)
Vahepeal on märkamatult aasta mööda läinud viimasest sissekandest, seega peab midagi kirjutama.
Eelmine kevad otsustas mootor streikima hakata ning lõpetas oma koostöö - viga ei tea, puterdas koha peal ja karteri tuulest ajas paksult sinist välja. Süveneda ei viitsinud, seega suve jooksul rookisin 606 turbodiisli maha ning auto jäi uut mootorit ootama.
Sügisel leidsin uue mootori, milleks on 603 turbodiisel. Samamoodi paaritasin sellele 2.7 sprinteri hooratta ja siduri külge ning sellele kõigele otsa C klassi 6 käiguline manuaalkast. Mootoril on tehtud hilja-aegu plokikaane remont, mis on positiivne. Üleüldiselt käib vaikselt ja käivitub enamvähem hästi.
Sisselaske kollektor sai modifitseeritud, et paigaldada cooler. Cooler paigaldatud ja kuna sisselase käis maha, siis sai natukene ka ALDA klappi reguleeritud, paremaks läks minek ja kadus ära teatud hetkedel jõnksutamine, mis teeb autoga sõitmise paremaks.
Lisaks mootori trallile olen järgemööda ajanud kokku punaseid sisudetaile, uueks salongiks tuli veinipunane veluursisu, koos 4x elektri akna ja istmesoojendustega.
Elektriakendele sain doonori küljest juhtmestiku ja muud vajalikud asjad, istmesoojenduste jaoks olid juba tehasest juhtmed veetud.
Selleks, et selliseid punaseid detaile kokku saada, mis kriitikat kannataksid läks vaja 2 salongi ja 2 tervikut autot ja ega sellestki ei piisanud - mõnda detaili tõesti võtta ei olnud ja aitas ainult nahavärvimine. Salongile vaja teha kindlasti veel keemiline pesu ja siis peaks saama täitsa hea.
Poolikuna:
Mõned värvitud detailid.
Vasakul originaal detail, paremal värvitud - värvi leidsin kunstipoest ja täitsa õiget tooni.
Lisaks sai kevadeks ära ostetud veljed, tegemist replicatega. Mõistliku € eest pole midagi originaalset leida, seega käivad need ka. Esimesed olid vist 8" laiad, ET 25, tagumised 9.5" ja diameetriks 17".
Kõik on muidu ilus ja tore aga eks mitu talve sõitmist jätab oma jälje. Mõned roostealged vahepeal tekkinud, millega kevadel tegeleda. Üritan ja loodan, et see talv jääb selle auto viimaseks ja saab talvepuhkusele hooaja lõpus saata.
Seniks aga kena talve ja loodame, et kevad tuleb kiiresti!
Eelmine kevad otsustas mootor streikima hakata ning lõpetas oma koostöö - viga ei tea, puterdas koha peal ja karteri tuulest ajas paksult sinist välja. Süveneda ei viitsinud, seega suve jooksul rookisin 606 turbodiisli maha ning auto jäi uut mootorit ootama.
Sügisel leidsin uue mootori, milleks on 603 turbodiisel. Samamoodi paaritasin sellele 2.7 sprinteri hooratta ja siduri külge ning sellele kõigele otsa C klassi 6 käiguline manuaalkast. Mootoril on tehtud hilja-aegu plokikaane remont, mis on positiivne. Üleüldiselt käib vaikselt ja käivitub enamvähem hästi.
Sisselaske kollektor sai modifitseeritud, et paigaldada cooler. Cooler paigaldatud ja kuna sisselase käis maha, siis sai natukene ka ALDA klappi reguleeritud, paremaks läks minek ja kadus ära teatud hetkedel jõnksutamine, mis teeb autoga sõitmise paremaks.
Lisaks mootori trallile olen järgemööda ajanud kokku punaseid sisudetaile, uueks salongiks tuli veinipunane veluursisu, koos 4x elektri akna ja istmesoojendustega.
Elektriakendele sain doonori küljest juhtmestiku ja muud vajalikud asjad, istmesoojenduste jaoks olid juba tehasest juhtmed veetud.
Selleks, et selliseid punaseid detaile kokku saada, mis kriitikat kannataksid läks vaja 2 salongi ja 2 tervikut autot ja ega sellestki ei piisanud - mõnda detaili tõesti võtta ei olnud ja aitas ainult nahavärvimine. Salongile vaja teha kindlasti veel keemiline pesu ja siis peaks saama täitsa hea.
Poolikuna:
Mõned värvitud detailid.
Vasakul originaal detail, paremal värvitud - värvi leidsin kunstipoest ja täitsa õiget tooni.
Lisaks sai kevadeks ära ostetud veljed, tegemist replicatega. Mõistliku € eest pole midagi originaalset leida, seega käivad need ka. Esimesed olid vist 8" laiad, ET 25, tagumised 9.5" ja diameetriks 17".
Kõik on muidu ilus ja tore aga eks mitu talve sõitmist jätab oma jälje. Mõned roostealged vahepeal tekkinud, millega kevadel tegeleda. Üritan ja loodan, et see talv jääb selle auto viimaseks ja saab talvepuhkusele hooaja lõpus saata.
Seniks aga kena talve ja loodame, et kevad tuleb kiiresti!