23-01-2022, 07:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-01-2022, 07:42 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(17-01-2022, 11:30 AM)hellrix Kirjutas: Miks taset mõõta ei saa? Kas nivootorukest pole siis karteri põhja küljes?
On-on.
Ega jah, jummala normaalne on, et õli taseme kontrollimiseks tuleb auto üles tõsta, eemaldada põhjakate, keerata alt ära karteripõhja kork ja ajada mulgust sisse U-traat. Vaid minusugune fossiil arvab, et kontroll peaks käima kuidagi lihtsamalt, ilma margiteeninduse tehniku osaluseta.
Aga tundub, et esialgu võib selle liigitada ajutiste anomaaliate kilda. Praegu sõidab ilma igasuguste kõrvalnähtudeta. Hiljemalt 75 päeva pärast saabuval hooldusel siis laseme kontrollida, mis seis seal on.
Haagisetulede müsteerium lahenes ka tänu nutikale ja eelarvamuseta elektrikule. Läbi oli kaitse number 89. See paikneb toredasti ülemises reas plasti serva taga nii, et näha on varuratta süvendist. Ju ma valet näppisin tulesid taga otsides, ruumi seal ju ei ole. Igatahes peale läbipõlenud kaitsme vahetust kõik plingib nii, nagu peab
Oli päris nõme hetk, kui rikke põhjus avalikustati....