24-10-2021, 06:38 PM
Ega ei olegi midagi teha. Taaskord on aeg tiksunud auto tuttu panemisse.
Tuleb viies hooaeg viimaks koomale tõmmata.
Hooaeg lõppes tegelikult juba 21/10/2021, eks enne sedagi oli juba sõite vähemaks jäänud, aga ilmad ei lasknud autot ära pesta ja kuivatada, samas pidi uue talvekorteri põrand ka tahenema. Viies hooaeg ka, eks ta vähe pidulikum oli
Enne hooaja lõppu hakkas kellaploki taustavalgus diskotama, algul vähem ja siis järjest rohkem, aga pole veel jõudnud sedagi lahti harutada. LED vist üldiselt läbi ei põle vaid hakkabki vilkuma...
Kilomeetreid kogunes siiski omajagu. 6581km! Viimaseks sõiduks jäi pulmarongkäigu kinni pidamine. Aga tibavast vihmast sai kõva padukas ja nüüd tahaks kõvasti küürimist saada.
Tegelikult Mercedes-Benz vihmaga ei sõida.
Ilmselt selle hooaja viimane sõit...
Anyway,
Kuna kahelidrane on pingutusest tohutult ja igast asendist higistama hakanud ning
õue on mul piltlikult 2,4D mootoreid täis, aga kuidagi pole vahetuseni jõudnud. Isegi ei tea miks.
Aga mingi päev käis krõks peas ära ja sai õuele hoopis kolmelidrane mootor lohistatud. Miks-mitte ja kui juba siis juba
Ilmselt kolmelidrase istutamine nii lihtne olema ei saa, kui 2.0 - 2.4D vahetus. Mina olen üks suur kõrv, kui keegi sellist asja varem teinud on või oskab mind harida. A la kardaanipikkus, käigukasti padja kinnitused, kelladeplokk? ja vbla veel midagi, mille peale ma kohe tulla ei oska. Paberimajandusest kuuleb ka igasuguseid jutte.
Esiveljed tahmuvad väga kiiresti ja väga paksu kihiga, sellest järeldaks, et esipidurid vist kipuvad ka kergelt peale jääma. Kui tagasillaga sai jämitud, siis olid kõik 4 ratast maast lahti ja sai aegajalt ikka proovitud ratta pöörlemist. Kundepoolne nagu kippus paar esimest tiiru raskemalt liikuma. Igatahes on mul uued taastatud suportid ja klotsid-kettad samuti ootel. Lihtsalt imelik on see, et kui käik välja käristada, siis jookseb Mercedes-Benz ikka pikalt, mis nagu ei kinnitaks peale jäävat pidurit. Mine võta nüüd kinni.
Tuleb viies hooaeg viimaks koomale tõmmata.
Hooaeg lõppes tegelikult juba 21/10/2021, eks enne sedagi oli juba sõite vähemaks jäänud, aga ilmad ei lasknud autot ära pesta ja kuivatada, samas pidi uue talvekorteri põrand ka tahenema. Viies hooaeg ka, eks ta vähe pidulikum oli
Enne hooaja lõppu hakkas kellaploki taustavalgus diskotama, algul vähem ja siis järjest rohkem, aga pole veel jõudnud sedagi lahti harutada. LED vist üldiselt läbi ei põle vaid hakkabki vilkuma...
Kilomeetreid kogunes siiski omajagu. 6581km! Viimaseks sõiduks jäi pulmarongkäigu kinni pidamine. Aga tibavast vihmast sai kõva padukas ja nüüd tahaks kõvasti küürimist saada.
Tegelikult Mercedes-Benz vihmaga ei sõida.
Ilmselt selle hooaja viimane sõit...
Anyway,
Kuna kahelidrane on pingutusest tohutult ja igast asendist higistama hakanud ning
õue on mul piltlikult 2,4D mootoreid täis, aga kuidagi pole vahetuseni jõudnud. Isegi ei tea miks.
Aga mingi päev käis krõks peas ära ja sai õuele hoopis kolmelidrane mootor lohistatud. Miks-mitte ja kui juba siis juba
Ilmselt kolmelidrase istutamine nii lihtne olema ei saa, kui 2.0 - 2.4D vahetus. Mina olen üks suur kõrv, kui keegi sellist asja varem teinud on või oskab mind harida. A la kardaanipikkus, käigukasti padja kinnitused, kelladeplokk? ja vbla veel midagi, mille peale ma kohe tulla ei oska. Paberimajandusest kuuleb ka igasuguseid jutte.
Esiveljed tahmuvad väga kiiresti ja väga paksu kihiga, sellest järeldaks, et esipidurid vist kipuvad ka kergelt peale jääma. Kui tagasillaga sai jämitud, siis olid kõik 4 ratast maast lahti ja sai aegajalt ikka proovitud ratta pöörlemist. Kundepoolne nagu kippus paar esimest tiiru raskemalt liikuma. Igatahes on mul uued taastatud suportid ja klotsid-kettad samuti ootel. Lihtsalt imelik on see, et kui käik välja käristada, siis jookseb Mercedes-Benz ikka pikalt, mis nagu ei kinnitaks peale jäävat pidurit. Mine võta nüüd kinni.