16-10-2021, 08:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-10-2021, 08:42 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Wow, see tuli nüüd nagu otse Silberist. Loodame siis, et meie auto viga on tehasedokumentatsioonikohane ja kaob peale süüteluku vahetamist.
Jabur on see, et mingit veakoodi sellest intsidendist (mis on ju reaalselt ohtlik) ei jää. Ootad oma vasakpööret, näed kena vahet ja vajutad minema vaid selleks, et rämeda pauguga P peale maanduda 4 m hiljem. Poolviltu vastassuunavööndis...
Hea õnne korral sõidab tagastartija tagant ja parasjagu telefonivahtinud vastutulija eest sisse...
Keyless-Go korral ma veel mõistaks seda pideva kontrolli vajadust, aga "tavalise luku" korral ma küll ei mõista, miks peaks pidevalt toimuma suhtlus võtme ja auto vahel... Käivitamisel loeti ju kehtiv kood sisse ja kuhu see peaks vahepeal kaduma?
Loomkatsega selgus, et see auto ei lähe pargile ust avades. Mis sobib mulle hästi.
GLK-ga peab alati meeles pidama, et ukse avamine liikumiselt teeb haiget.
Jabur on see, et mingit veakoodi sellest intsidendist (mis on ju reaalselt ohtlik) ei jää. Ootad oma vasakpööret, näed kena vahet ja vajutad minema vaid selleks, et rämeda pauguga P peale maanduda 4 m hiljem. Poolviltu vastassuunavööndis...
Hea õnne korral sõidab tagastartija tagant ja parasjagu telefonivahtinud vastutulija eest sisse...
Keyless-Go korral ma veel mõistaks seda pideva kontrolli vajadust, aga "tavalise luku" korral ma küll ei mõista, miks peaks pidevalt toimuma suhtlus võtme ja auto vahel... Käivitamisel loeti ju kehtiv kood sisse ja kuhu see peaks vahepeal kaduma?
Loomkatsega selgus, et see auto ei lähe pargile ust avades. Mis sobib mulle hästi.
GLK-ga peab alati meeles pidama, et ukse avamine liikumiselt teeb haiget.