28-07-2021, 09:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-08-2021, 04:43 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Esialgu tundub, et toimib:
Täitsa sõidetav saan, kuigi kõrvalteedel on esiots ikka vastikult jäik. Samas Kesk-Soome käänulistel asfaltteedel oli lausa lust painutada. See asi püsib nii hästi tee küljes kinni, et pöörduvad esituled ei jõua kruusateel "paratamatult" tekkivatele libisemistele enam järele
Meelespeaks endale: enne gaasi põhjavajutamist kontrolli, et kõik asjad pakiruumis oleks kinnitatud...
Esimene auto, mille pakiruumi põranda alla mahub minu tööriistakast ära. Kuniks sinna varuratta leiame.
Käivitamine on vähe uimane. Aku klemmile on löödud number:
41
14
Ime siis, et 7 aastat vana aku vähe laisk on peale pikemat raadiokuulamist, kliima REST asendis.
Täitsa sõidetav saan, kuigi kõrvalteedel on esiots ikka vastikult jäik. Samas Kesk-Soome käänulistel asfaltteedel oli lausa lust painutada. See asi püsib nii hästi tee küljes kinni, et pöörduvad esituled ei jõua kruusateel "paratamatult" tekkivatele libisemistele enam järele
Meelespeaks endale: enne gaasi põhjavajutamist kontrolli, et kõik asjad pakiruumis oleks kinnitatud...
Esimene auto, mille pakiruumi põranda alla mahub minu tööriistakast ära. Kuniks sinna varuratta leiame.
Käivitamine on vähe uimane. Aku klemmile on löödud number:
41
14
Ime siis, et 7 aastat vana aku vähe laisk on peale pikemat raadiokuulamist, kliima REST asendis.