12-07-2021, 12:05 PM
Siia ka märk maha.
Elektriauto rõõmud: haagisepistiku pesast on keegi ära varastanud vasaku poole voolud: suund, pidur ja gabariit on puudu. Paremad on kenasti olemas.
Ühtlasi lisandus karmavõlgnike nimekirja see tõbras, kes otsustas paigaldada tagumise SAMi jalad ülespidi nii, et kaitsmete numeratsiooni nägemiseks tuleb seista pakiruumis pea peal. Et kärupistiku mooduli kättesaamiseks parema tagatule kõrvalt tuleb eemaldada pool sisepolstrit, võtsin teadmiseks juba flegmaatilise rahuga.
Aga see kõik ununeb hetkel, kui tuleb liiklusesse vahele süstida kusagilt prahiselt teeservalt või möödasõitu takistada üritavale k*sipeale selgeks teha, et nii pole ilus. On täiesti jabur, kuidas nelikvedu ja napp 200 kW seda kolakat edasi viskavad.
Ning üle prahi käruvedur on see ka: kaks tonni ehitusmaterjale sabas liikluse rütmis ja kütusekulu jääb alla 10 l sajale...
Elektriauto rõõmud: haagisepistiku pesast on keegi ära varastanud vasaku poole voolud: suund, pidur ja gabariit on puudu. Paremad on kenasti olemas.
Ühtlasi lisandus karmavõlgnike nimekirja see tõbras, kes otsustas paigaldada tagumise SAMi jalad ülespidi nii, et kaitsmete numeratsiooni nägemiseks tuleb seista pakiruumis pea peal. Et kärupistiku mooduli kättesaamiseks parema tagatule kõrvalt tuleb eemaldada pool sisepolstrit, võtsin teadmiseks juba flegmaatilise rahuga.
Aga see kõik ununeb hetkel, kui tuleb liiklusesse vahele süstida kusagilt prahiselt teeservalt või möödasõitu takistada üritavale k*sipeale selgeks teha, et nii pole ilus. On täiesti jabur, kuidas nelikvedu ja napp 200 kW seda kolakat edasi viskavad.
Ning üle prahi käruvedur on see ka: kaks tonni ehitusmaterjale sabas liikluse rütmis ja kütusekulu jääb alla 10 l sajale...