24-05-2021, 12:02 PM
W211-l on taga stabika küljes ainult üks andur terve silla kohta. (vähemalt minu omal) Ehk siis teoreetiliselt on uus padi lihtsalt nn jäigem ja sama rõhuga tõstab lihtsalt kõrgemale. Kuna patja sisse läheb ainult kaks juhet, siis ma arvan et rõhuandurit seal pole ja tegemist on ainult solenoidiga, mis õhku sisse/välja laseb.
Mõlemad tagumised padjad on ka ühe õhuliini all, mis sillatala peal kolmikuga pooleks jagatakse.
Minu teada soovitatakse alati ära vahetada mõlemad padjad, eriti kui tegemist aftermarket tootega.
Airmaticul on mõnedel ka lisapaak - see on ilmselt kompenseerimiseks. Kui auto kõrgele tõsta nupust, siis padjas tõstetakse rõhku, aga vedruelemendina toimib nii õhk kui ka kummipadi. Tundub et kummipadja elastsusest jäi puudu ja pidid selle kompenseerimiseks lisapaagi paigaldama.
Mõlemad tagumised padjad on ka ühe õhuliini all, mis sillatala peal kolmikuga pooleks jagatakse.
Minu teada soovitatakse alati ära vahetada mõlemad padjad, eriti kui tegemist aftermarket tootega.
Airmaticul on mõnedel ka lisapaak - see on ilmselt kompenseerimiseks. Kui auto kõrgele tõsta nupust, siis padjas tõstetakse rõhku, aga vedruelemendina toimib nii õhk kui ka kummipadi. Tundub et kummipadja elastsusest jäi puudu ja pidid selle kompenseerimiseks lisapaagi paigaldama.