Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
w211 tagasilla õhkvedru - uus kõrgem - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: w211 tagasilla õhkvedru - uus kõrgem (/showthread.php?tid=52321)



w211 tagasilla õhkvedru - uus kõrgem - nils_ - 24-05-2021

Kuna vasakpoolne õhkvedru lekkis ja lõpuks purunes, siis sai uus ostetud ja ära vahetatud.
Tulemus aga on nüüd selline, et vasema poole pumpab 5cm ülespoole kui parema.
Mille järgi masin otsustab, et kui kõrgele pumbata?


Konkreetne õhkvedru, mis sai soetatud on selline?
https://ohkvedrustus.ee/toode/mercedes-benz-e-w211-tagumine-ohkpadi-vasak-parem-t-model-maxgear-oem-a2113200925/


RE: w211 tagasilla õhkvedru - uus kõrgem - v6sa - 24-05-2021

Kas seal mitte kummagi poole jaoks oma kõrgusandur pole, mida peale vedrustuse näppimist autole uuesti tutvustada tuleb? Ehk kalibreerimine teha.


RE: w211 tagasilla õhkvedru - uus kõrgem - canyondrift - 24-05-2021

W211-l on taga stabika küljes ainult üks andur terve silla kohta. (vähemalt minu omal) Ehk siis teoreetiliselt on uus padi lihtsalt nn jäigem ja sama rõhuga tõstab lihtsalt kõrgemale. Kuna patja sisse läheb ainult kaks juhet, siis ma arvan et rõhuandurit seal pole ja tegemist on ainult solenoidiga, mis õhku sisse/välja laseb.
Mõlemad tagumised padjad on ka ühe õhuliini all, mis sillatala peal kolmikuga pooleks jagatakse.

Minu teada soovitatakse alati ära vahetada mõlemad padjad, eriti kui tegemist aftermarket tootega.

Airmaticul on mõnedel ka lisapaak - see on ilmselt kompenseerimiseks. Kui auto kõrgele tõsta nupust, siis padjas tõstetakse rõhku, aga vedruelemendina toimib nii õhk kui ka kummipadi. Tundub et kummipadja elastsusest jäi puudu ja pidid selle kompenseerimiseks lisapaagi paigaldama.


RE: w211 tagasilla õhkvedru - uus kõrgem - hellrix - 24-05-2021

Nii see on. Meie omal ka taga ainult üks kõrguse andur ja ka väheke lääbakil kuna eelmine omnik on ainult ühe padja vahetanud.


RE: w211 tagasilla õhkvedru - uus kõrgem - madis71 - 24-05-2021

sama siin et w211-l on 1 andur silla kohta.Ise ka kunagi vahetasin vaid ühepoole ja jäi ka natuke kõrgem2-3cm.Aastapäevad tagasi said mõlemad vahetatud ja asi korras..


RE: w211 tagasilla õhkvedru - uus kõrgem - nils_ - 25-05-2021

Sain teise poole uue õhkvedru ka kätte ja läheb varsti vahetamiseks. Aga veider on see, et vahetamata õhkvedru lekib ja alla vajub vaid vahetamata pool. Mingid klapid siis kusagil vahel, et mõlemad ei saaks tühjaks joosta?

Edit: Vahetasin teise ära ja nüüd on mõlemad pooled võrdsed. Võrdsus aga ei saabunud koheselt. Alles kolme sõidu järel läks normi.


RE: w211 tagasilla õhkvedru - uus kõrgem - aix19 - 15-12-2021

vaatasin, et see padi on T mudelile e. universaalile. Vb sellest Icon_rolleyes