12-04-2021, 11:00 PM
Meie oma on halb näide, kuna ilmselgelt see ei ole öko.
Uuem või vanem - maitse asi. Roolil oleva käigukangiga tuleb harjuda. Samas kangita keskkonsoolil on omad võlud
Auto on raske ja 105 jääb ilmselgelt lahjaks isegi rahuliku juhi jaoks. 125 hakkab looma, kuniks sõit sooloautoga käib. Loodetavasti kestab ka mootor paremini. Niivõrd, kui need uued pajad kesta jaksavad.
Muidu on GLK sihuke mõnus väike auto - kahele inimesele ja poekottidele paras ka pikemat maad sõita. Viiekesi on taga piin, kui tagaistujad just pole 1,49 cm pikad anorektikud.
Nelikvedu on neil nõrk - esiveo siduripakk on ikka masendavalt väike. Eks kastiõli vahetus annab aimu, mida sealt sektorist oodata.
Muidu on mõnus elektriauto, mis väga roostetada ei tohiks.
Uuem või vanem - maitse asi. Roolil oleva käigukangiga tuleb harjuda. Samas kangita keskkonsoolil on omad võlud
Auto on raske ja 105 jääb ilmselgelt lahjaks isegi rahuliku juhi jaoks. 125 hakkab looma, kuniks sõit sooloautoga käib. Loodetavasti kestab ka mootor paremini. Niivõrd, kui need uued pajad kesta jaksavad.
Muidu on GLK sihuke mõnus väike auto - kahele inimesele ja poekottidele paras ka pikemat maad sõita. Viiekesi on taga piin, kui tagaistujad just pole 1,49 cm pikad anorektikud.
Nelikvedu on neil nõrk - esiveo siduripakk on ikka masendavalt väike. Eks kastiõli vahetus annab aimu, mida sealt sektorist oodata.
Muidu on mõnus elektriauto, mis väga roostetada ei tohiks.