14-02-2021, 05:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-02-2021, 06:01 PM ja muutjaks oli Lepz.)
Nojah, ma tegelt pole 2,4ga sõitu teinud, kui keski kolme kere peal proovisõitu pakub, võtaks meeleldi pakkumise vastu.
2,0 (44kW) on ikka kolme peal maru aeglane, aga vb mitte väga jõuetu. Eriti peale siduri vahetust nagu läks asi paremaks. Möödasõidud tuleb muidugi kohe hoopealt, ilma mõtlemata teha, kui koperdama jääd, siis kiirust enam normaalse ajaga tagasi ei saa. Samuti on mootoripidurdusega, kui gaas lahti lasta. Pidureid pole vaja kasutadagi.
Tegelikult tuli auto datacardi järgi välja, et bensukale on diisel peale pandud, seega ei ole mul kahju mootorit teise vastu vahetada. Nagunii pole originaal. Sedaenam, et interneti avarustes seigeldes tundub et universaali üldse 2se diislina ei tehtud, vaid vähim oligi 2,4 diisel. Seega hakkas peas mõte 2,4 diislist idanema... Ja neid on mulle omajagu kätte ka nüüd mängitud. Samas kiitis ka vanaisa takka, et 2.4d pidi ikka võrreldes 2.0d hoopis teise minekuga olema
Aga need mõlemad 2,4 võivad ka kohvid olla, mis Hiiumaalt ära ahnitsenud olen. Üks on 53kw aga tuli automaadi pealt, seega oli sinna hooratast vaja. Mandril küsiti ainult hooratta eest sellist hinda, et natuke juurde pannes sain selle 48kW ka ära toodud. Interneti järgi peaks hooratas sobima.
Kuna nüüd on pulgad kõik olemas, saaks hakata neid kokku sobitama. Küll swapiks läheb alles siis, kui 53kW on täieliku hoolduse ja taastamise saanud. Millal ma selleni jõuan, ei tea. Garaaz tahab ehitamist.
Tagumine kojamees on küljest ära. Ega ta töötand seal taga ka, lihtsalt keretöödes pilbastus vars tükkideks. Mingi aeg vart taga ajades, sai ajutiselt metallist valamu segisti augukate pandud ja ongi nii jäänud. Augukattel muidugi kõik tihendid ja värgid küljes, sellepärast oli seda ka hea sinna panna. Ega ma tagumisest kojamehest puudust ka tunda ei oska, vb välimusele annaks midagi. Peab mõtlema.
2,0 (44kW) on ikka kolme peal maru aeglane, aga vb mitte väga jõuetu. Eriti peale siduri vahetust nagu läks asi paremaks. Möödasõidud tuleb muidugi kohe hoopealt, ilma mõtlemata teha, kui koperdama jääd, siis kiirust enam normaalse ajaga tagasi ei saa. Samuti on mootoripidurdusega, kui gaas lahti lasta. Pidureid pole vaja kasutadagi.
Tegelikult tuli auto datacardi järgi välja, et bensukale on diisel peale pandud, seega ei ole mul kahju mootorit teise vastu vahetada. Nagunii pole originaal. Sedaenam, et interneti avarustes seigeldes tundub et universaali üldse 2se diislina ei tehtud, vaid vähim oligi 2,4 diisel. Seega hakkas peas mõte 2,4 diislist idanema... Ja neid on mulle omajagu kätte ka nüüd mängitud. Samas kiitis ka vanaisa takka, et 2.4d pidi ikka võrreldes 2.0d hoopis teise minekuga olema
Aga need mõlemad 2,4 võivad ka kohvid olla, mis Hiiumaalt ära ahnitsenud olen. Üks on 53kw aga tuli automaadi pealt, seega oli sinna hooratast vaja. Mandril küsiti ainult hooratta eest sellist hinda, et natuke juurde pannes sain selle 48kW ka ära toodud. Interneti järgi peaks hooratas sobima.
Kuna nüüd on pulgad kõik olemas, saaks hakata neid kokku sobitama. Küll swapiks läheb alles siis, kui 53kW on täieliku hoolduse ja taastamise saanud. Millal ma selleni jõuan, ei tea. Garaaz tahab ehitamist.
Tagumine kojamees on küljest ära. Ega ta töötand seal taga ka, lihtsalt keretöödes pilbastus vars tükkideks. Mingi aeg vart taga ajades, sai ajutiselt metallist valamu segisti augukate pandud ja ongi nii jäänud. Augukattel muidugi kõik tihendid ja värgid küljes, sellepärast oli seda ka hea sinna panna. Ega ma tagumisest kojamehest puudust ka tunda ei oska, vb välimusele annaks midagi. Peab mõtlema.