10-02-2021, 12:22 PM
Mõnda aega sõitnud, tekkisid ka mõningad vead, mis said kohe likvideeritud.
Esimese asjana siduri peasilinder koos oma üle 30 aasta vana voolikuga.
Üks hetk hakkas tunda andma, et sidur ei ole õige ja järgmine hetk oli pedaal põhjas. Lootsin, et töösilinder ei ole, sest ei ole enam 5 käiguline manuaal, millel töösilinder kasti korpuse küljes. All on ju 6ne millel töösilinder kastis sees. See ilmselgelt tähendaks käigukasti eemaldamist, mis on kasti suuruse tõttu üsna tüütu.
Seejärel andis auto märku, et oleks vaja hõõgküünlad ära vahetada. Viis kuuest sain kätte, ühe kallal oli juba keegi remontkomplekti kasutanud ja mingisuguse sulametalli lögaga tagasi pandud - seega loobusin.
Mis veel oleks vaja teha: pihustid stendida ja vajadusel otsad vahetada; kevadel poleer, sest tagumised uksed ja katus on veel värvimata kujul; stabikavarda puksid jms pudi padi.
Muidu on täitsa tore auto, edasi liigub ja salong läheb ka ilusti koha peal tiksudes soojaks, mis on ju sellise külma ilma puhul ainult hea.
Esimese asjana siduri peasilinder koos oma üle 30 aasta vana voolikuga.
Üks hetk hakkas tunda andma, et sidur ei ole õige ja järgmine hetk oli pedaal põhjas. Lootsin, et töösilinder ei ole, sest ei ole enam 5 käiguline manuaal, millel töösilinder kasti korpuse küljes. All on ju 6ne millel töösilinder kastis sees. See ilmselgelt tähendaks käigukasti eemaldamist, mis on kasti suuruse tõttu üsna tüütu.
Seejärel andis auto märku, et oleks vaja hõõgküünlad ära vahetada. Viis kuuest sain kätte, ühe kallal oli juba keegi remontkomplekti kasutanud ja mingisuguse sulametalli lögaga tagasi pandud - seega loobusin.
Mis veel oleks vaja teha: pihustid stendida ja vajadusel otsad vahetada; kevadel poleer, sest tagumised uksed ja katus on veel värvimata kujul; stabikavarda puksid jms pudi padi.
Muidu on täitsa tore auto, edasi liigub ja salong läheb ka ilusti koha peal tiksudes soojaks, mis on ju sellise külma ilma puhul ainult hea.