18-01-2021, 12:19 PM
(18-01-2021, 05:20 AM)Mike22 Kirjutas: Pidasin meeles, et 7-g ei ole nii pommikindel nagu vana 5-ne kast (endal oli väikse ORIG läbisõiduga 200kkm cls500 8a tagasi ja 7-g jamas, enamus sõpradel 7-g erinevatel Mercedes-Benz keredel jõnksutab ka). Minul hetkel r4 ja 5-se kastiga w212 ja sõit murevaba.
Mulle tundub see 7G kastide mure olema seotud pigem tehase juhendiga õli mitte vahetada ja võimatusega õlitaset ekspluatatsioonis kontrollida. Ning eks raamatupidamine ning turundus on andnud ka inseneridele ranged juhised mitte toota liiga tugevaid asju. Nende mõne wingatsiga tegeleb tehase õigusosakond. Ning viimase võimalusena tuleb Mehaanik...
Vanade kastide elujõu tagatiseks on õlitaseme perioodiline kontroll ja vajadusel lisamine ning õlivahetusvälbast 50(+20)kkm kinni pidamine. See +20 siis kergetes oludes: maanteesõit meil lubatud kiirustel sooloautoga. Rasked kärud, linnaliiklus, autobahnil piirajas paugutamine - need kulutavad rohkem.