12-01-2021, 04:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-01-2021, 04:38 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Äge on. Teised kaabivad ristmikel ja parkimiskohtades, mina istun soojas toas ja ootan muusikat kuulates, kuniks autot mitte tundvad ja oma võimeid rämedalt ülehindavad jalust kaovad.
Jõuluvana tõi GLK-le uue põhiaku ka, kuna Webasto järel oli voolu kole vähe järgi. Koormusstend ütles, et 80 algsest oli järel 52 Ah, aku tähistuste järgi 2018 lõpust. Nüüd on vileuus Varta AGM. Esialgu mingeid tähelepanekuid ei ole.
Peale selle, et kataloogi järgi ostetud 100 Ah ei mahtunudki pessa. Kliima toru on ees.... No, nüüd on Rrrrohelisel ka uus aku
Kusjuures jälle tuleb tõdeda, et remontimiseks see auto mõeldud ei ole. Kasutad tühjaks ja viskad ära. Mu riistapargis ei ole ühtegi säärast võtit, millega saaks ilma kliimatoru wäänamata aku kinnituse esimese poldi lahti (ja pärast keermesse ka). Minu käsi sinna ka ei mahu. Lõpuks tagasi paningi magnetiga... Kardaaniga poldi keermesseajamine minul ei õnnestu...
Mesilased koputasin ka õhufiltrist minema. Neid ... oli. Hooldusvälbani nende filtritega küll sõita ei või.
Jõuluvana tõi GLK-le uue põhiaku ka, kuna Webasto järel oli voolu kole vähe järgi. Koormusstend ütles, et 80 algsest oli järel 52 Ah, aku tähistuste järgi 2018 lõpust. Nüüd on vileuus Varta AGM. Esialgu mingeid tähelepanekuid ei ole.
Peale selle, et kataloogi järgi ostetud 100 Ah ei mahtunudki pessa. Kliima toru on ees.... No, nüüd on Rrrrohelisel ka uus aku
Kusjuures jälle tuleb tõdeda, et remontimiseks see auto mõeldud ei ole. Kasutad tühjaks ja viskad ära. Mu riistapargis ei ole ühtegi säärast võtit, millega saaks ilma kliimatoru wäänamata aku kinnituse esimese poldi lahti (ja pärast keermesse ka). Minu käsi sinna ka ei mahu. Lõpuks tagasi paningi magnetiga... Kardaaniga poldi keermesseajamine minul ei õnnestu...
Mesilased koputasin ka õhufiltrist minema. Neid ... oli. Hooldusvälbani nende filtritega küll sõita ei või.