30-12-2020, 09:50 AM
Tere
Peale GLK müüki soetasime ühe teist marki sõiduki, et igapäevased toimetused oleksid väga soodsad ja töökindlad.
Peale seda käiku sisendasime kodus omale, et ühel heal päeval ostame kõrvale Mercedes-Benz hobiauto.
Suvel vaatasime erinevaid vanemaid kupeemersusid just, kuna tahtsime midagi teistmoodi ja samas Cabril ei ole 4 istet. Käisime vaatamas ühe-kahte SLC C107 mudelit, aga meie hinnaklassis olid need üsna räbalad. Proovisime leida ka väljaspoolt vabariiki ja ega seegi ei andnud erilist tulemust ja koroona tõttu kuskile järgi minna ka poleks saanud.
Aga päikesekiir tuli pilvetagant välja ja nägime Eestis ühte mõistliku hinna ja kvaliteeti suhtega G klassi müügis ja G on alati üks mu unistusi olnud.
Eks siis kohe vaatama, näppima Lesvenisse ja pilt sai selgeks. Täpselt hobiautoks õige masin. Niipalju on ideaalne, et läbivat roostet ei ole, kere on aastale vaadates peaaegu ideaalne ja sisu ka korras. Lisadega on ka laristatud.
Testsõidud tehtud ja Sirlile ka näidatud ja diiliks läkski. Eks plaanidest ja eesmärkidest hakkame vaikselt siin ka kirjutama, aga eks Klubi juubeliürituseks peab ta ära kodustama ja rafineerituma käitumise selgeks õpetama.
Autost:
Mark ja mudel: Mercedes-Benz G320 W463
Väljalaske aasta: 1997
Mootor: 3.2 B R5 155 KW
Käigukast: Automaat
Värvus: Tumeroheline metallik
Varustus:
Nahksisu, elektrilised esiistmed, elektrilised peeglid. 4x istmesoojendused. Stereo, webasto, navi, cd box, püsikiirushoidja, 4 x elektriaknad, konks, esiklaasi soojendus, ja palju muud.
Hetkel paistab, et kõik lisaseadmed, mis tehas peale on pannud töötavad, webastot peab uurima, juhtpuldil numbrid vilguvad, vajab ehk näppimist vms.
Lukud toimivad, mootor töötab kenasti ja auto liigub kenast. Aga oleme vaid 1 päeva omanud, seega õppima veel peab.
Aga esimesel päeval juba saad aru, et see on auto, mida peab armastama, ehkki jah sõiduomadustelt on ju tegu siiski täisraamil suure maasturiga.
Aga nagu vana auto ikka, vajab mõningast sekumist, aga ei midagi ületamatut ega sellist, mis hiljem kehva enesetunde jätaks, et enam pole "päris see".
Üks pildike ka, kui saab natuke ajastukohased rehvid alla, siis teeme pilte juurde.
Peale GLK müüki soetasime ühe teist marki sõiduki, et igapäevased toimetused oleksid väga soodsad ja töökindlad.
Peale seda käiku sisendasime kodus omale, et ühel heal päeval ostame kõrvale Mercedes-Benz hobiauto.
Suvel vaatasime erinevaid vanemaid kupeemersusid just, kuna tahtsime midagi teistmoodi ja samas Cabril ei ole 4 istet. Käisime vaatamas ühe-kahte SLC C107 mudelit, aga meie hinnaklassis olid need üsna räbalad. Proovisime leida ka väljaspoolt vabariiki ja ega seegi ei andnud erilist tulemust ja koroona tõttu kuskile järgi minna ka poleks saanud.
Aga päikesekiir tuli pilvetagant välja ja nägime Eestis ühte mõistliku hinna ja kvaliteeti suhtega G klassi müügis ja G on alati üks mu unistusi olnud.
Eks siis kohe vaatama, näppima Lesvenisse ja pilt sai selgeks. Täpselt hobiautoks õige masin. Niipalju on ideaalne, et läbivat roostet ei ole, kere on aastale vaadates peaaegu ideaalne ja sisu ka korras. Lisadega on ka laristatud.
Testsõidud tehtud ja Sirlile ka näidatud ja diiliks läkski. Eks plaanidest ja eesmärkidest hakkame vaikselt siin ka kirjutama, aga eks Klubi juubeliürituseks peab ta ära kodustama ja rafineerituma käitumise selgeks õpetama.
Autost:
Mark ja mudel: Mercedes-Benz G320 W463
Väljalaske aasta: 1997
Mootor: 3.2 B R5 155 KW
Käigukast: Automaat
Värvus: Tumeroheline metallik
Varustus:
Nahksisu, elektrilised esiistmed, elektrilised peeglid. 4x istmesoojendused. Stereo, webasto, navi, cd box, püsikiirushoidja, 4 x elektriaknad, konks, esiklaasi soojendus, ja palju muud.
Hetkel paistab, et kõik lisaseadmed, mis tehas peale on pannud töötavad, webastot peab uurima, juhtpuldil numbrid vilguvad, vajab ehk näppimist vms.
Lukud toimivad, mootor töötab kenasti ja auto liigub kenast. Aga oleme vaid 1 päeva omanud, seega õppima veel peab.
Aga esimesel päeval juba saad aru, et see on auto, mida peab armastama, ehkki jah sõiduomadustelt on ju tegu siiski täisraamil suure maasturiga.
Aga nagu vana auto ikka, vajab mõningast sekumist, aga ei midagi ületamatut ega sellist, mis hiljem kehva enesetunde jätaks, et enam pole "päris see".
Üks pildike ka, kui saab natuke ajastukohased rehvid alla, siis teeme pilte juurde.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868