14-08-2020, 08:51 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-08-2020, 08:58 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Hästi sõidab. Ning arvestades kingakarbidisaini ja paaritonnist eluskaalu ka päris soodsalt.
1200+ km ring tehtud, kut tirtsti. Või noh, ma juba oma vanakese teemas jõudsin winguda istmete ja armatuuridisaini üle. Perega reisimiseks on kitsas kah. Mis oli ette teada, lihtsalt nüüd ka kinnitatud.
Aga ühest 15% kruusateetõususust, kus Rrrohelisega tuli väga täpselt gaasipedaaliga ümber käia, sai nelikvedune igast asendist nii üles kui alla. DSR on ka päris mugav asi (kuniks rehvil muidugi pidamist jätkub)...
Järgmine kord läheme üldse SELliga
Abiakuteema on endiselt päevakorral. Olen mõnda aega jälginud ja mingit loogikat ei paista: viga antakse suvalisel hetkel päeva mitmendal käivitusel. Esimesel käivitusel haruharva. Seda antakse paar korda järjest ja siis enam mitte. Üks taaskäivitus enamasti ei aita. Aga mitu tükki järjest teeb elu sisse. Aku pinge samal ajal püsib nii põhi- kui abiakul. Samas kui peale x-ndat taaskäivitust enam veateadet ei tule, siis seda ka ei tule, sõida kaua tahad. Samas C-TEK laeb mõlemaid akusid ikka tunde, mis viitaks alalaadimisele. Sest laadimise järgsel käivitusel viga ei anta.
Mille jaoks sellest purgist üldse voolu ammutatakse? Käigukasti õlipump ECO-režiimis on üks, aga veel? Püsikiiruse äratapmine on kõige tüütum.
Teab keegi, kas mootorikatte lahtijätmine takistab auto tuttuminekut ka? Valvesse igatahes on nõus minema ilma aktiveerumata.
1200+ km ring tehtud, kut tirtsti. Või noh, ma juba oma vanakese teemas jõudsin winguda istmete ja armatuuridisaini üle. Perega reisimiseks on kitsas kah. Mis oli ette teada, lihtsalt nüüd ka kinnitatud.
Aga ühest 15% kruusateetõususust, kus Rrrohelisega tuli väga täpselt gaasipedaaliga ümber käia, sai nelikvedune igast asendist nii üles kui alla. DSR on ka päris mugav asi (kuniks rehvil muidugi pidamist jätkub)...
Järgmine kord läheme üldse SELliga
Abiakuteema on endiselt päevakorral. Olen mõnda aega jälginud ja mingit loogikat ei paista: viga antakse suvalisel hetkel päeva mitmendal käivitusel. Esimesel käivitusel haruharva. Seda antakse paar korda järjest ja siis enam mitte. Üks taaskäivitus enamasti ei aita. Aga mitu tükki järjest teeb elu sisse. Aku pinge samal ajal püsib nii põhi- kui abiakul. Samas kui peale x-ndat taaskäivitust enam veateadet ei tule, siis seda ka ei tule, sõida kaua tahad. Samas C-TEK laeb mõlemaid akusid ikka tunde, mis viitaks alalaadimisele. Sest laadimise järgsel käivitusel viga ei anta.
Mille jaoks sellest purgist üldse voolu ammutatakse? Käigukasti õlipump ECO-režiimis on üks, aga veel? Püsikiiruse äratapmine on kõige tüütum.
Teab keegi, kas mootorikatte lahtijätmine takistab auto tuttuminekut ka? Valvesse igatahes on nõus minema ilma aktiveerumata.