21-07-2020, 10:43 AM
Kommenteerin nii, et eks metallvedrudel olek on tunda Eriti siis, kui koormat on maksumumi lähedal. Nivood ju ka ei ole. Mulle meeldib, mõnele kindlasti mitte. Mõtlemise koht!
Õhkvedru ma ise ka ei tahtnud, aga nagu nüüd näha, isegi poleks pidanud kartma, kuna seda ei saanudki. Järelpaigaldada saab muidugi kõike.
Arvesta, et auto on kõrgema kusemisega ja igal sissekäimisel nühid säärega lävepakku. Piinlikult puhta autoga pole vahet, aga riided võivad määrduda. Lastel ja vanadel tuleb autosse ronida...
Lühikese auto kitsas tagaiste on pigem omadus, aga üldiselt mahub täismõõdus inimese taha (Ester on 180) ainult laps istuma. Ning kolmekesi taga on piin, kui need pole just alatoidetud lapsed. Mingeid täissaledaid Eesti mehi (201 pikk, 135 kg lihaseid) sinna toppides on oht sattuda tribunali alla inimsusevastase kuriteo eest.
Muus osas on täpselt nii hea/halb auto, nagu nullindate lõpu Mercedesed toona olid: veel äratuntavalt Mercedes-Benz nii seest kui väljast, aga vana head mugavust on vähevõitu. Nagu praegu moes ongi.
Praeguseks oleme sõitnud napi 9 kkm ja endiselt rahul
Kui rehvidel on vähe mustrit (ja see on kõigil ühtviisi kulunud), siis on ju hästi - järelikult on autoga sõidetud. Autodele meeldib sõita
Mida see "täispauk" siis endast sisaldab? Istmete ventilatsioon ja katuseluuk on? Elektriline konks on? Iseparkimist sellele vist veel ei saanud.
Õhkvedru ma ise ka ei tahtnud, aga nagu nüüd näha, isegi poleks pidanud kartma, kuna seda ei saanudki. Järelpaigaldada saab muidugi kõike.
Arvesta, et auto on kõrgema kusemisega ja igal sissekäimisel nühid säärega lävepakku. Piinlikult puhta autoga pole vahet, aga riided võivad määrduda. Lastel ja vanadel tuleb autosse ronida...
Lühikese auto kitsas tagaiste on pigem omadus, aga üldiselt mahub täismõõdus inimese taha (Ester on 180) ainult laps istuma. Ning kolmekesi taga on piin, kui need pole just alatoidetud lapsed. Mingeid täissaledaid Eesti mehi (201 pikk, 135 kg lihaseid) sinna toppides on oht sattuda tribunali alla inimsusevastase kuriteo eest.
Muus osas on täpselt nii hea/halb auto, nagu nullindate lõpu Mercedesed toona olid: veel äratuntavalt Mercedes-Benz nii seest kui väljast, aga vana head mugavust on vähevõitu. Nagu praegu moes ongi.
Praeguseks oleme sõitnud napi 9 kkm ja endiselt rahul
Kui rehvidel on vähe mustrit (ja see on kõigil ühtviisi kulunud), siis on ju hästi - järelikult on autoga sõidetud. Autodele meeldib sõita
Mida see "täispauk" siis endast sisaldab? Istmete ventilatsioon ja katuseluuk on? Elektriline konks on? Iseparkimist sellele vist veel ei saanud.