17-06-2020, 10:50 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-06-2020, 10:58 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Tänan laadimisjuhise eest. Kas laadimispinget ka kuidagi peenemalt reguleeritakse või antakse kogu mats peale? Meil praegu on ja püsib 13,1V, aga ma ei näe oma lolli riistaga, on see mingi madalama sagedusega PWM või reaalne alalispinge.
Käigukastis ja sildades on uus õli sees Tänan, Hõbenool. Kuigi ühe apsu nad siiski tegid: diagnostikapistiku kate oli jäänud kinni klõpsamata
Esidiffer oli natuke nutune, mujal olid asjad täitsa hästi. Ja kuna hullemaks ei läinud, järelikult on remont õnnestunud. Endiselt tuleb väga hoolikalt jälgida, et mitte menetlusaluseks sattuda.
Krt, ei meeldi mulle uus mood, et õlitaset polegi ette nähtud kontrollida. Paned õigel temperatuuril leeme sisse ja nii jääbki... A kellele kurdad - kui tahad varrast leotada, osta piisavalt vana G või emmell, eksole.
Abiaku laadimisega on endiselt mingi kamm. Eile tuli jälle veateade. Kuna ma kavala inimesena panin C-TEKi indikaatoriga otsaku aku külge, siis saab ilma muterdamata olukorda jälgida. Aku pinge OK nii tulukeste kui multimeetri järgi. Auto aku pinge ka OK. Aga töötaval autol antakse abiakule peale endiselt vaid 13,1 V. Olukorras, kus põhiakule saab 14,6 V tarnitud.
Käigukastis ja sildades on uus õli sees Tänan, Hõbenool. Kuigi ühe apsu nad siiski tegid: diagnostikapistiku kate oli jäänud kinni klõpsamata
Esidiffer oli natuke nutune, mujal olid asjad täitsa hästi. Ja kuna hullemaks ei läinud, järelikult on remont õnnestunud. Endiselt tuleb väga hoolikalt jälgida, et mitte menetlusaluseks sattuda.
Krt, ei meeldi mulle uus mood, et õlitaset polegi ette nähtud kontrollida. Paned õigel temperatuuril leeme sisse ja nii jääbki... A kellele kurdad - kui tahad varrast leotada, osta piisavalt vana G või emmell, eksole.
Abiaku laadimisega on endiselt mingi kamm. Eile tuli jälle veateade. Kuna ma kavala inimesena panin C-TEKi indikaatoriga otsaku aku külge, siis saab ilma muterdamata olukorda jälgida. Aku pinge OK nii tulukeste kui multimeetri järgi. Auto aku pinge ka OK. Aga töötaval autol antakse abiakule peale endiselt vaid 13,1 V. Olukorras, kus põhiakule saab 14,6 V tarnitud.