12-05-2020, 09:25 PM
(12-05-2020, 07:22 PM)onu_siim Kirjutas: Ma ei näe, mida ilma selleta sõitmine halba teeks. Loomulikult plussklemm korralikult isoleerida ja Start-Stop nupust välja iga sõidu algul.
Plussklemmiga saaks veel õige lihtsalt: laadimisreleest poldi otsast maha ja ongi tumm. Aga esialgu ei katseta sellega.
Praegu on 5A Cteki otsas kolm tundi nosinud ja on umbes poole peal. Seega tühi see aku oli, aga sulfateerunud veel mitte. Sellise viskaks tunniga lõpuni.
Seisva aku pinge oli 12,88V, käivitamise järel keris kuhugi 13,1xV peale (ei viitsinud oodata, aeglaselt see tõusis). Homme, kui auto paarisajakilomeetriselt ringilt tuleb, saan mõõta eluspinget.
Nõme, et akut kattev plast on kinni pakiruumi lävekatte all. Kisu kõik lahti, et klemmideni pääseda.