12-05-2020, 03:03 PM
Nüüd on siis meil ka elektriautohäda käes: "Auxiliary battery malfunction". Esialgu küll juhuslikult ja auto toimimist ei tundu mõjutavat. Aga häirib ikkagi.
Netist tuustides tundub, et laadimise eest hoolitsev relee võib ka hapneda. Igatahes on plaan panna see aku õhtul eraldi laadima. Aga tekkis küsimus: kas ma tohin seda teha niisama oma nutilaadijat külge visates või peaks autole enne midagi ütlema ka arvutiga?
Olen auto põhiakut ajuti turgutanud abivooluklemmide kaudu, kui on olnud palju käivitamist ja vähe laadimist seal vahel. Eeldan, et vool sealtkaudu ka ikka lisaakuni jõuab.
Ilma selle akuta auto ilmselt sõitma nõus ei ole? Aga aku maha võtta koormustesti tegemiseks ma ju ometi võin ilma autot pahandamata, kuniks seda käivitada ei üritata.
Autol on praegu aktiivne Keyless-Go ja käivitusnupp, kui see peaks olema oluline...
Netist tuustides tundub, et laadimise eest hoolitsev relee võib ka hapneda. Igatahes on plaan panna see aku õhtul eraldi laadima. Aga tekkis küsimus: kas ma tohin seda teha niisama oma nutilaadijat külge visates või peaks autole enne midagi ütlema ka arvutiga?
Olen auto põhiakut ajuti turgutanud abivooluklemmide kaudu, kui on olnud palju käivitamist ja vähe laadimist seal vahel. Eeldan, et vool sealtkaudu ka ikka lisaakuni jõuab.
Ilma selle akuta auto ilmselt sõitma nõus ei ole? Aga aku maha võtta koormustesti tegemiseks ma ju ometi võin ilma autot pahandamata, kuniks seda käivitada ei üritata.
Autol on praegu aktiivne Keyless-Go ja käivitusnupp, kui see peaks olema oluline...