10-04-2020, 09:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-04-2020, 09:07 PM ja muutjaks oli kodutu.)
Selle autoga ei ole väga palju aega olnud tegeleda aga hiljuti sai asi käsile võetud.
Algas siis sellega, et toodud sai OM606 turbodiisel mootor, sellele järgnes 2.7CDI sprinteri hooratas ja sidur ning 6 käiguline manuaalkäigukast C230 kompressori alt.
Kõrgsurve pump tuleb ilmselt 603 oma ning 606 pumba elementidega.
Nüüd tuleb 603 sealt koos kõige oma pudinatega minema rookida ja uus asemele sokutada.
Täna sai doonorpannilt võetud tagasild alt ära, tala läheb pritsi, uued kaikad ja muu mudru külge ja 2.87 diffriga valgele risule alla..
Viimane pilt autost on tehtud ilmselt kuu aega tagasi, kus ta veel minuga koostööd tegi. Sõitsin garaaži tagasi ära, kus ta oli terve talve veetnud ja oligi kõik, ega asjad end vahepeal ise ju ei remondi:
Tegelikult on üks teine põhjus ka, miks aega ei ole olnud. Oli vaja üks teine auto ilusti korda ära teha. Tegemist 98 aasta E300 TD-ga.
Lühidalt siis, lanseka otste keevitus, kõik neli ust, tagaluuk, kapott ja esitiivad uued/roostevabad. Ja alla läksid erilaiused 18" AMG Monoblockid, ees 18x8.5 ja taga 18x9.5, pärit 220 S-i alt, ilma flantsita ei mahtunud pöörlema tobeda ET tõttu, seega läks 13mm flants.
Algas siis sellega, et toodud sai OM606 turbodiisel mootor, sellele järgnes 2.7CDI sprinteri hooratas ja sidur ning 6 käiguline manuaalkäigukast C230 kompressori alt.
Kõrgsurve pump tuleb ilmselt 603 oma ning 606 pumba elementidega.
Nüüd tuleb 603 sealt koos kõige oma pudinatega minema rookida ja uus asemele sokutada.
Täna sai doonorpannilt võetud tagasild alt ära, tala läheb pritsi, uued kaikad ja muu mudru külge ja 2.87 diffriga valgele risule alla..
Viimane pilt autost on tehtud ilmselt kuu aega tagasi, kus ta veel minuga koostööd tegi. Sõitsin garaaži tagasi ära, kus ta oli terve talve veetnud ja oligi kõik, ega asjad end vahepeal ise ju ei remondi:
Tegelikult on üks teine põhjus ka, miks aega ei ole olnud. Oli vaja üks teine auto ilusti korda ära teha. Tegemist 98 aasta E300 TD-ga.
Lühidalt siis, lanseka otste keevitus, kõik neli ust, tagaluuk, kapott ja esitiivad uued/roostevabad. Ja alla läksid erilaiused 18" AMG Monoblockid, ees 18x8.5 ja taga 18x9.5, pärit 220 S-i alt, ilma flantsita ei mahtunud pöörlema tobeda ET tõttu, seega läks 13mm flants.