28-02-2020, 10:09 AM
Kolmapäevase hoolduse järgselt pakutud uue teema tegemise soov Silberauto kohta on nüüd maha vaibunud ka minul, kuid põhjust minu külastuse järgselt selle järgi peale visiit Silberisse tekkis küll.
Teenindus sai kohe sisenedes Silberisse tagasilöögi, kus ei leitud GLK broneeringu aega. Näidatud saadetud pakkumust A1 hooldusele, leiti kusagilt peale hõikamist ja tuhnimist, mu GLK broneeringu aeg ülesse.
Olles esimesest kontaktist veidi üllatunud, jätkus sarnane suhtumine päeva lõpuni samamoodi.
Ei hakka kirja panema detailselt kuidas teeninduse ja hoolduse kulgu. Päevanael oli see, kui lubatud sõnumit, mis hoolduse lõppemisel, pidi mulle saadama ei tulnud. Ükski kolmest telefoninumbrist minu üritusele päeva lõpuks ei vastanud. Seega sai seatud sammud lihtsalt kohale, kus jälle minu autot ei leitud. Teavitasin, et autot ma juba nägin, ta on olemas, järelikult peab ka võti olemas olema!!!
Viimaks leiti kuskilt andmebaasist ta siiski ülesse. Ka arve, mis oli lubatust ca 100 euri kõrgem pakkumusest aga see selleks. Mul oli soov vaid auto kätte ja minema saada!
See, et jah juhtme taha peab uuesti minema mind enam ei morjenda, kuid see saab olema igatahes igal võimalusee muu variant kui Silberauto Järvel, et parkimisandurite tundlikus maha võtta, mida nad ise autot parkides, siis ei märganud või kuna seda ei küsitud siis ka ei kontrollinud, kuigi kohe käivitamisel oli auto kisa täis kuni kojusõiduni. Naiivse kohukese mõtlemine paneb lootma, et ehk lumi on andurid kinni mässinud vms….
Aga jah tõdemus, et Silberauto ei ole mitte klientide tarvis vaid meie oleme nende jaoks, on kinnitus nüüd ka mul.
Teenindus sai kohe sisenedes Silberisse tagasilöögi, kus ei leitud GLK broneeringu aega. Näidatud saadetud pakkumust A1 hooldusele, leiti kusagilt peale hõikamist ja tuhnimist, mu GLK broneeringu aeg ülesse.
Olles esimesest kontaktist veidi üllatunud, jätkus sarnane suhtumine päeva lõpuni samamoodi.
Ei hakka kirja panema detailselt kuidas teeninduse ja hoolduse kulgu. Päevanael oli see, kui lubatud sõnumit, mis hoolduse lõppemisel, pidi mulle saadama ei tulnud. Ükski kolmest telefoninumbrist minu üritusele päeva lõpuks ei vastanud. Seega sai seatud sammud lihtsalt kohale, kus jälle minu autot ei leitud. Teavitasin, et autot ma juba nägin, ta on olemas, järelikult peab ka võti olemas olema!!!
Viimaks leiti kuskilt andmebaasist ta siiski ülesse. Ka arve, mis oli lubatust ca 100 euri kõrgem pakkumusest aga see selleks. Mul oli soov vaid auto kätte ja minema saada!
See, et jah juhtme taha peab uuesti minema mind enam ei morjenda, kuid see saab olema igatahes igal võimalusee muu variant kui Silberauto Järvel, et parkimisandurite tundlikus maha võtta, mida nad ise autot parkides, siis ei märganud või kuna seda ei küsitud siis ka ei kontrollinud, kuigi kohe käivitamisel oli auto kisa täis kuni kojusõiduni. Naiivse kohukese mõtlemine paneb lootma, et ehk lumi on andurid kinni mässinud vms….
Aga jah tõdemus, et Silberauto ei ole mitte klientide tarvis vaid meie oleme nende jaoks, on kinnitus nüüd ka mul.