27-02-2020, 12:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-02-2020, 12:45 PM ja muutjaks oli v6sa.)
On täiesti jabur, kui hea see auto on. Tuleb lihtsalt meeles pidada, et auto toetub pinnale vaid nelja peopesa-suuruse laigu kaudu ja kaalub tühjalt kaks tonni. Samuti meeldib mulle väga stabiilsuskontrolli toimetamine: pisikest hullamist lubab, aga lollimängimisele paneb julmalt käe ette. Ning selle saab välja lülitada. Ma ei kontrollinud, kui täielikult, aga igatahes lõppes enne minu julgus, kui auto kannatus
Huvitav tähelepanek veel. Täna sõites ei olnud püsikiiruse mahapidurdus nii agressiivne, kui tavapäraselt. Tea, kas põhjuseks oli varasem korduv kaapeväldiku rakendumine libedal või jäätumislähedane temperatuur või oskab auto kaamera abiga midagi välja lugeda teepinna kohta, aga korduvad auto katsetamiseks tehtud suuremalt kiiruselt väiksemale püsikiirusele minekud olid oluliselt leebemad tavapärasest. Mulle meeldib.
Disklaimer: kõigi katsetuste juures ei kahjustatud ühegi kaasliikleva lumehelbekese ego. Või noh, muutkiirusmärgil lubatud 80 asemel umbes 57 km/h liiklevad võisid ju saada loksutatud möödumisest, aga see on nende probleem.
Kernusse hommikuks maha mütsatanud 27 cm kerget lund polnud autole igatahes mingiks takistuseks.
Silberiga aga ongi paraku nii, et hädavajalikud asjad (näiteks B hooldus 365 päeva pärast) tuleb seal teha ja rohkem ei ole mõtet Härrasid tülitada. Ega ma nutagi - käed-jalad küljes ja teadmisedki elektriautost tasahilju kogunevad.
Kui ei suudeta ei lubatud auto valmimisest ega kokkulepitud maksumusest üle 50 € suuremaks minevast summast teavitada (mida lubati!), siis mis annaks alust loota, et suudetakse keerukaid tehase juhendeid järgida? Keskkonsooli asetatud veepudel kriitpaberist saastreklaamiga ei kompenseeri kuidagi suhtlusprobleeme seal kontoris.
Ning nende 1,12 € liitrihinnaga klaasipesuvedelik haiseb sama hullusti, nagu minu 22-sendine segu.
Tore on teada, et aku laadimine maksab 76 € tund (hää küll, see on aku lahtiühendamise ajaks laadija külge ühendamine) ja plokkide eemaldus-paigaldus on 61 € tund, aga kesmist palka teeniv kodanik saab alla 10 kätte... Pildil pole ühikuid, aga arve peal oli mingi müstiline "nt". Ilmselt normtund.
Kusjuures sama plokk teisel autol olla töötanud Neil oli see info olemas. Aga ikkagi on diagnoosiks ajuviga, nagu ülalolevalt näha.
Viisakas allahindlus on muidugi tore, aga head maiku ei jäänud sellest käigust. No vähemalt õli mootoris on puhas ja õlifiltri kaas on vist lahti käinud. Igatahes puhastatud seda on. Pidurid ka toimivad ja õli on endistviisi läbipaistev. Ehk selle autoga enam ma ei pea wõitlema kinnipaakunud silindritega.
Huvitav tähelepanek veel. Täna sõites ei olnud püsikiiruse mahapidurdus nii agressiivne, kui tavapäraselt. Tea, kas põhjuseks oli varasem korduv kaapeväldiku rakendumine libedal või jäätumislähedane temperatuur või oskab auto kaamera abiga midagi välja lugeda teepinna kohta, aga korduvad auto katsetamiseks tehtud suuremalt kiiruselt väiksemale püsikiirusele minekud olid oluliselt leebemad tavapärasest. Mulle meeldib.
Disklaimer: kõigi katsetuste juures ei kahjustatud ühegi kaasliikleva lumehelbekese ego. Või noh, muutkiirusmärgil lubatud 80 asemel umbes 57 km/h liiklevad võisid ju saada loksutatud möödumisest, aga see on nende probleem.
Kernusse hommikuks maha mütsatanud 27 cm kerget lund polnud autole igatahes mingiks takistuseks.
Silberiga aga ongi paraku nii, et hädavajalikud asjad (näiteks B hooldus 365 päeva pärast) tuleb seal teha ja rohkem ei ole mõtet Härrasid tülitada. Ega ma nutagi - käed-jalad küljes ja teadmisedki elektriautost tasahilju kogunevad.
Kui ei suudeta ei lubatud auto valmimisest ega kokkulepitud maksumusest üle 50 € suuremaks minevast summast teavitada (mida lubati!), siis mis annaks alust loota, et suudetakse keerukaid tehase juhendeid järgida? Keskkonsooli asetatud veepudel kriitpaberist saastreklaamiga ei kompenseeri kuidagi suhtlusprobleeme seal kontoris.
Ning nende 1,12 € liitrihinnaga klaasipesuvedelik haiseb sama hullusti, nagu minu 22-sendine segu.
Tore on teada, et aku laadimine maksab 76 € tund (hää küll, see on aku lahtiühendamise ajaks laadija külge ühendamine) ja plokkide eemaldus-paigaldus on 61 € tund, aga kesmist palka teeniv kodanik saab alla 10 kätte... Pildil pole ühikuid, aga arve peal oli mingi müstiline "nt". Ilmselt normtund.
Kusjuures sama plokk teisel autol olla töötanud Neil oli see info olemas. Aga ikkagi on diagnoosiks ajuviga, nagu ülalolevalt näha.
Viisakas allahindlus on muidugi tore, aga head maiku ei jäänud sellest käigust. No vähemalt õli mootoris on puhas ja õlifiltri kaas on vist lahti käinud. Igatahes puhastatud seda on. Pidurid ka toimivad ja õli on endistviisi läbipaistev. Ehk selle autoga enam ma ei pea wõitlema kinnipaakunud silindritega.