22-02-2020, 02:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-02-2020, 02:03 PM ja muutjaks oli stihl.)
Keretöö + värv tundub küll väga viis. See on juba üle koera saamine.
Ehk siis 70% välimuse taastamise kuludest.
Mis on kõige tähtsam.
Et sabast ka veel üle saada, jääb vaid nokitsemine (details, details):
- tagaluugi käepide, kas see on mingit vanat tüüpi plastist? Kui jah, siis aitab brake cleaner + Meguiars`i hyper dressingù piim. Tallinnas müüb värvifoorum seda ka 100g kaupa ja rohkem pole sul seda vaja. Hakkab see plast särama nagu uus.
- tagauduka punane klaas. Lihtsalt võtad maha, pesed sooja vee ja Fairyga puhtaks, kuivatad ja annad mingi tilga Autoglymi paint renovatoriga ja kaltsuga käsitsi minna. Masinaga tõmbaks kirjad maha, mis ei ole hea mõte. Hakkab samuti särama. Pärast vblla selle Meq.i HD-ga veel üle. Pärast uued roostevabad kruvid. 2tk maksavad ehk paarkend senti BB-s.
- sumpsi otsa ma laseks kummidest lahti, traatkettagaga üle ja krunt + hõbedane värv peale. See muidu karjub seal uue auto all.
- mina vahetaks numbrid uute vastu. Kas siis sinise EU lärakaga või ilma, maitseasi. Aga see MNT hind vist 7€/tk, ei tasu ise mässamist.
- antennimast. Kui on Boschi Autojet, siis saaks hea raha eest aidata. 8698114921 on pakkuda. Kui on Hirschmani oma, siis peab veel heamat raha välja käima. Ajutiselt petab muidugi ka mingi 10€-se hiinakaga ära.
- KÕIK kereõõnsused kerevaha täis. Et see tehtud töö jääks pidama ja ei tekiks uusi jamasid. Karbid, koopad, kõik. Nii, et upuks vahast. (karpidel peab muidugi jälgima, et väljavooluavad jääks avatuks, kust vesi välja pääseks. )
- tagatule klaasid võiks samuti poleerpastaga üle käia. Seal vist samuti masinaga ligi ei pääse, ehk siis lõputu käsitsi nühkimine. Tasuks teha vaid siis, kui on originaalid. (mingi Hella ilmselt)
- neid liistude, stangede kummiosi kannatab sellesama Meq.-iga kaitsta. Et nad rohkem ei vananeks, see kaitseb ka suvel päiksese eest (UV tapab)
- mootorivahetus pole nii vanadel keeruline, siis nad veel ei teinud automaadi ja manuaali väntvõlle erinevaid. Vast istub otsa ikka, hooratas nagunii, sest automaadil ju polegi seda, mingi plekitükk ainult.
Kift projekt.
P.S. Sadulsepa leiad ise ka, iseasi, kas seda õiget riiet kuskilt saad.
Sakslased isegi müüvad midagi ja ka hind ei löönud ninast verd välja.
Töörahaks võiks mingi 60-100€/per istekoht (kokku on tal 5) arvestada.
.
Ehk siis 70% välimuse taastamise kuludest.
Mis on kõige tähtsam.
Et sabast ka veel üle saada, jääb vaid nokitsemine (details, details):
- tagaluugi käepide, kas see on mingit vanat tüüpi plastist? Kui jah, siis aitab brake cleaner + Meguiars`i hyper dressingù piim. Tallinnas müüb värvifoorum seda ka 100g kaupa ja rohkem pole sul seda vaja. Hakkab see plast särama nagu uus.
- tagauduka punane klaas. Lihtsalt võtad maha, pesed sooja vee ja Fairyga puhtaks, kuivatad ja annad mingi tilga Autoglymi paint renovatoriga ja kaltsuga käsitsi minna. Masinaga tõmbaks kirjad maha, mis ei ole hea mõte. Hakkab samuti särama. Pärast vblla selle Meq.i HD-ga veel üle. Pärast uued roostevabad kruvid. 2tk maksavad ehk paarkend senti BB-s.
- sumpsi otsa ma laseks kummidest lahti, traatkettagaga üle ja krunt + hõbedane värv peale. See muidu karjub seal uue auto all.
- mina vahetaks numbrid uute vastu. Kas siis sinise EU lärakaga või ilma, maitseasi. Aga see MNT hind vist 7€/tk, ei tasu ise mässamist.
- antennimast. Kui on Boschi Autojet, siis saaks hea raha eest aidata. 8698114921 on pakkuda. Kui on Hirschmani oma, siis peab veel heamat raha välja käima. Ajutiselt petab muidugi ka mingi 10€-se hiinakaga ära.
- KÕIK kereõõnsused kerevaha täis. Et see tehtud töö jääks pidama ja ei tekiks uusi jamasid. Karbid, koopad, kõik. Nii, et upuks vahast. (karpidel peab muidugi jälgima, et väljavooluavad jääks avatuks, kust vesi välja pääseks. )
- tagatule klaasid võiks samuti poleerpastaga üle käia. Seal vist samuti masinaga ligi ei pääse, ehk siis lõputu käsitsi nühkimine. Tasuks teha vaid siis, kui on originaalid. (mingi Hella ilmselt)
- neid liistude, stangede kummiosi kannatab sellesama Meq.-iga kaitsta. Et nad rohkem ei vananeks, see kaitseb ka suvel päiksese eest (UV tapab)
- mootorivahetus pole nii vanadel keeruline, siis nad veel ei teinud automaadi ja manuaali väntvõlle erinevaid. Vast istub otsa ikka, hooratas nagunii, sest automaadil ju polegi seda, mingi plekitükk ainult.
Kift projekt.
P.S. Sadulsepa leiad ise ka, iseasi, kas seda õiget riiet kuskilt saad.
Sakslased isegi müüvad midagi ja ka hind ei löönud ninast verd välja.
Töörahaks võiks mingi 60-100€/per istekoht (kokku on tal 5) arvestada.
.