20-02-2020, 09:50 AM
Pistan oma nina ka siia arutellu. Mina olen see isik, kes pole kordagi elus käinud Silberis hoolduses ega remondis, miks? Sest ma ei tea neid inimesi ja nende jaoks olen ma tavaline töll tänavalt, kes eksis ära oma 10-15 a vanuse masinaga nende juurde. Maailm on suur ja lai, erinevaid karvaseid ja sulelisi täis. Paljud autoteeninduses ja salongis töötavad inimesed ehk üldse ei fännagi seda marki ja nede jaoks on see lihtsalt A´st B´sse liikumiseks mõeldud riistapikenduse agregaat. Sellest tulenevalt kujuneb ka suhtumine kliendi autosse. Kui ma ei näe enda autoga tegelemas intusiasti või inimest, kes reaalselt vastutab oma südametunnistusega tehtud töö eest, olgu see arve peale tehtud tööde märkimine või reaalselt auto kallal mingi jupi vahetamine, siis võib väga hõlpsasti tekkida pohhuism ja vabandage väga, kui mul ei ole soovi maksta töö eest, mis on kas jäänud tegemata või poolikult tehtud. Mul on 15 aastat oma kindel mehhaanik kes sõidab ise ka MB´ga ning jagab "beat"´i...ma ütlen mida peab tegema/vaatama, tema teeb ja esitab arve, mille peale ma ei küsigi mida see sisaldab, lihtsalt maksan ära ja magan rahulikku und teades, et vend ei tõmba mind kunagi üle.
+ tänapäeval liigub nagunii kõik selles suunas, et pead ise teadma asjadest. Vähemalt sellisel määral, et mitte tünga saada.
EDIT; Ja juhul kui ma saan kunagi nii rikkaks, et ostan endale uue G või S klassi salongist...siis arvatavasti ei hooli ma ka auto hilisemast müügihinnast, sest PAPPI on nagu muda
(Hilisem kergendatud müügiprotsess, kui auto on ametliku esinduse ajalooga)
+ tänapäeval liigub nagunii kõik selles suunas, et pead ise teadma asjadest. Vähemalt sellisel määral, et mitte tünga saada.
EDIT; Ja juhul kui ma saan kunagi nii rikkaks, et ostan endale uue G või S klassi salongist...siis arvatavasti ei hooli ma ka auto hilisemast müügihinnast, sest PAPPI on nagu muda
(Hilisem kergendatud müügiprotsess, kui auto on ametliku esinduse ajalooga)