19-02-2020, 12:33 PM
(19-02-2020, 09:16 AM)onu_siim Kirjutas: Sulle tehti pakkumine vastavalt hoolduskoodi järgi, nii nagu tootja ette näeb. Esinduse kohustus on järgida tootja ettekirjutusi/n6udeid. Mille vastu Silber nüüd rängalt eksis, et 25+5 anda?
Veidi ot aga ...
Mhmm, ei oska kohe nende eelnevate sõnade koha pealt midagi kommenteerida, puudub vastav kvalifikatsioon.
Siiski lugedes eelnevaid postitusi, siis tekib küsimus kus on V6sa postituses hala. Oli vaid tähelepanek, et vastavat ollust pakkumises ei kajastatud, mis mulle saadeti
Aga nagu Indrek lisas, siis täiendavatest leidudest ja soovidest saab veel rääkida koha peal, kui GLK hooldusesse kuu lõpus viin.
Teiseks, kus on kirjas nn ränk eksimus, mida v6sa oma postituses kajastas. Küll loen välja tema isikliku arvamuse, mille peale pole vaja nagu nii leili minna, mitte selles teemas.
Silberi teemal võib teha ise oma teema ja seal võite edasi "lahmida" ja üksteist mitte mõista.
Rahulikku meelt ja üksteisega arvestamist!