19-02-2020, 09:47 AM
Nüüd lõpusirgel, oleks õige asjad kokku võtta.
Keretööde tegijat sai muidugi hoolikalt valitud. Tahtsin, et auto tehakse korralikult. Oli juhus ka tuttavaga, kes andis auto keretöödesse odavasse kohta ja rohkem ta seda autot ei näinud. Peale avaldust politseisse, õnnestus tagasi saada 4 valuvelge mis selle auto all olid. Auto ise pole tänaseni välja tulnud. See muidugi juhtus juba kahekümned aastad tagasi. Aga ikkagi...
2007. a. tehti esimsed keretööd, kindlalt hõlmasid nad plekiringi keevitust/vahetust, ülevärvi. Kas põhja kallal ka käidi, kahjuks ei mäleta. Sellest ajast pole ka pildimaterjali alles.
2017. a. sai otsima hakatud keretööde kohta, käisin ka autot ette näitamas. Busineesiaks siiski ei läinud, kuna liigitati liiga mahuka töö kategooriasse.
Mahuka all mõeldi siis seda, et liiga ajakulukas. Esialgu 6 kuud ja "üllatuste" puhul kauemgi. Ning tüdimuse korral võimalus teisi patsiente ravida... Hind muidugi oli hea.
Ära pean ikka mainima ka selle, et kokkulepitud kohta jõudsin mina õigel ajal, aga kirurgi härra tugevad 45 min hiljem kokkulepitud ajast.
Samas auto vaadati väga põhjalikult üle.
Minule see otseselt ei sobinud. Mulle oleks meeldinud autot hooajal kasutada ja alles talveks kuskile ilukirurgi noa alla kupatada.
Arvasin, et aega on ja ega kere veel nii hull ka pole, ning talvel ma ringi ei kräpata.
2019. a. sai ennast taaskord käsile võetud, kindla sihiga leida keretööde teostaja. Hea kui plekksepp ja maaler kõik ühe katuse alt.
Järgmises kohas sai peale meilisaatmist Kolm ette näidatud. No nemad ei tahtnud sugugi sellist tööd ette võtta. Esiteks nii vana auto, asju uninstallides läheks nagunii enamus asju pilbasteks ja üldsegi see läheks väga-väga kalliks. Kui kallis on väga kallis? Igatahes mul jäigi vastus saamata. Aga nad kupatasid mu mingi plekksepa juurde, kes neilegi plekitöid teeb ja et võibolla on temal huvi. Lendasin laivi, lootuses et ehk nüüd joppab ning sügiseks iluoperatsiooni teostaja olemas, et uut hooaega saaks alustada värske välimusega.
Seal asjalood tundusid paremad, aga ikkagi suur töö ja et tal pole üldse aega. Eks kindlustusetöid ole ikka magusam teha, tunnistas ta ise ka.
Võibolla mulle öeldi lihtsalt viisakalt ära. Kahjuks pole osav inimeste tundja.
Oligi lootusetu seis, sai uuritud siit ja sai uuritud sealt... Tundus, et tulebki võiduka lõpuni sõita, aga päris jonni ka ei tahtnud jätta. Isetegemiseks tundus "mustand" natuke liiga korralik, et katsetada ja uurida ning lõpuks ikka kuusakoski lükata. Samas ajas ajaline faktor ka taga, et osta endale mingi muu toorik ja oma fantaasiad seal peal käima panna ning kätt harjutada.
Ühe kontakti ma siiski sain, kaotada polnud ka enam midagi. Sai ühendust võetud, auto ette näidatud ja kokkulepitud, et peale hooaja lõppu, viin auto ära. 3 aastat on näidanud seda, et hiljemalt oktoobriks on sõitudega enam-vähem kõik. Eriti meeldis ka see, et nad on kunagi, mitte väga ammu, 123 sedaani teinud. Ehk peaks teadma, kust mäda ja kuidas midagi kokku-laiali käib. (Nüüd hiljem on selgunud, et ka üks kupee on nende juures ilukirurgias käinud) Aga oktoobris see auto töösse ikkagi ei läinud. Novembris sai uuritud, et kuidas ja millal auto ära võiks tuua, sain vastuseks et mitte veel, üks töö olla pikemaks veninud. Hakkas juba jälle lootusetuse tunne tekkima, et ilmselt ei taheta teha...
Igatahes, kokkuleppe jäi nii, et viimastel detsembrikuu päevadel peaksin helistama ja küsima üle. Ilmselt läheb jaanuaris töösse. Helistasin, küsisin üle ja juba 2. jaanuar 2020 oli auto töökoja ees seismas.
umbes 2 nädalat hiljem sattusin sinnakanti ja mõtlesin, et lähen vaatan üle, kuidas patsiendil läheb. Hea oli, et läksin. Nägin oma silmaga ka, kust ja kui palju mäda oli, muidu pärast poleks plekksepa juttu ikka uskunud. Või oleks ülepaisutamise kategooriasse liigitanud.
Ja muidugi kõik need ukse/klaasi tihendid.
Esimese külastuse ajal anti juba mõista, et eelmine külasepp on värvinud nii, et tihendid kõik koos ja tihendid muidugi olid väga vanad ja väsinud ka. Lisaks kõik kohad, mida keevitada ei tahtnud/viitsinud olid labaselt ära mõglatud.
Mis seal ikka, autovaruosade netipoed lahti ja tihendeid otsima. Ma juba siis arvasin, et Kolmele neid eriti saada ei ole. Vastasel juhul ma oleks need ammu ära vahetanud. Kusjuures ei ole jah saada. Hea küll, otsin siis eBayst. Ööläbi scrollimist ja komplekti ikka ei leidnud, et ala kõik ühest kohast ja korraga. Midagi sain Saksast, Türgist, Inglismaalt... Muidugi kõik tulid eraldi ja isemoodi ning erinevatel aegadel.
Samas oligi põhjust neid ära viia ja sai opilaual olesklevat Kolme vaadata. Aga iga külaskäigu järel oli jälle nimekiri asjadest, mis vaja asendada.
See tihendite teema ajas ikka päris närvi. Miks ei võiks olla nii, et lööd poeukse jalamatiks ja loed ette, kõik mis vaja.
Samas see ongi vana auto omamise võlu/valu. Tegelikult on ju huvitav vaadata/otsida jälle mingit asendus juppi. Muidu olekski liiga lihtne. Vana auto omamine pole ainult sõitmine!
Eelviimasena olid veel õnnest puudu uksepiirja ja kummilofid, aga õnneks päästis päeva V6sa!
Kummardus!
Täitsa viimasena tulid ka Inglismaalt kohale ukse ja akna vahelised tihendid, mis said ka kohe ära toimetatud. Autol juba tuled-värgid ees ja uksed-luugid küljes, ka uus esiklaas. Päris kena tükk nägi välja!
Tihendid:
1. uus esiklaas koos esiklaasi tihendiga
2. 4x uksetihendid
3. uus tagaluugi tihend
Mis tehti:
Ära vahetati mõlemad küljekarbid, üks esitiib, keevitati kõiki 4 jalgealust, korrastati kõik uksed ja tagaluuk ja tagumiste viimaste akende alused, tagumised rattakoopad vahetati nii välimised kui sisemised ja kindlasti palju-palju keevitamist ja vahetamist veel.
Tulevikuplaanid:
Suured tööd said tehtud, tahaks nüüd natuke sõitmist nautida.
Samas ootab järge veel 2,4 mootor. Mootor tuli küll automaatkasti otsast, seega pean uurima, kuidas ja mismoodi ta manuaali otsa istutada. Kindlasti on vaja vahetada hooratas ja võibolla veel midagi. Kes tahab, võib mind harida.
Teise unistusena sooviks sisule uut muljet anda, kui keegi teab korraliku ja head sadulseppa - võib mind vabalt harida.
Ja siis samuti muidugi tavapärane õlide-filtrite vahetus enne hooaega. Pluss eelmine ülevaatus öeldi, et seisupidu natuke nõrgavõitu ja rooliots hakkab läbi minema. (Riiulis olemas, koos mootoripatjadega)
Keretööde tegijat sai muidugi hoolikalt valitud. Tahtsin, et auto tehakse korralikult. Oli juhus ka tuttavaga, kes andis auto keretöödesse odavasse kohta ja rohkem ta seda autot ei näinud. Peale avaldust politseisse, õnnestus tagasi saada 4 valuvelge mis selle auto all olid. Auto ise pole tänaseni välja tulnud. See muidugi juhtus juba kahekümned aastad tagasi. Aga ikkagi...
2007. a. tehti esimsed keretööd, kindlalt hõlmasid nad plekiringi keevitust/vahetust, ülevärvi. Kas põhja kallal ka käidi, kahjuks ei mäleta. Sellest ajast pole ka pildimaterjali alles.
2017. a. sai otsima hakatud keretööde kohta, käisin ka autot ette näitamas. Busineesiaks siiski ei läinud, kuna liigitati liiga mahuka töö kategooriasse.
Mahuka all mõeldi siis seda, et liiga ajakulukas. Esialgu 6 kuud ja "üllatuste" puhul kauemgi. Ning tüdimuse korral võimalus teisi patsiente ravida... Hind muidugi oli hea.
Ära pean ikka mainima ka selle, et kokkulepitud kohta jõudsin mina õigel ajal, aga kirurgi härra tugevad 45 min hiljem kokkulepitud ajast.
Samas auto vaadati väga põhjalikult üle.
Minule see otseselt ei sobinud. Mulle oleks meeldinud autot hooajal kasutada ja alles talveks kuskile ilukirurgi noa alla kupatada.
Arvasin, et aega on ja ega kere veel nii hull ka pole, ning talvel ma ringi ei kräpata.
2019. a. sai ennast taaskord käsile võetud, kindla sihiga leida keretööde teostaja. Hea kui plekksepp ja maaler kõik ühe katuse alt.
Järgmises kohas sai peale meilisaatmist Kolm ette näidatud. No nemad ei tahtnud sugugi sellist tööd ette võtta. Esiteks nii vana auto, asju uninstallides läheks nagunii enamus asju pilbasteks ja üldsegi see läheks väga-väga kalliks. Kui kallis on väga kallis? Igatahes mul jäigi vastus saamata. Aga nad kupatasid mu mingi plekksepa juurde, kes neilegi plekitöid teeb ja et võibolla on temal huvi. Lendasin laivi, lootuses et ehk nüüd joppab ning sügiseks iluoperatsiooni teostaja olemas, et uut hooaega saaks alustada värske välimusega.
Seal asjalood tundusid paremad, aga ikkagi suur töö ja et tal pole üldse aega. Eks kindlustusetöid ole ikka magusam teha, tunnistas ta ise ka.
Võibolla mulle öeldi lihtsalt viisakalt ära. Kahjuks pole osav inimeste tundja.
Oligi lootusetu seis, sai uuritud siit ja sai uuritud sealt... Tundus, et tulebki võiduka lõpuni sõita, aga päris jonni ka ei tahtnud jätta. Isetegemiseks tundus "mustand" natuke liiga korralik, et katsetada ja uurida ning lõpuks ikka kuusakoski lükata. Samas ajas ajaline faktor ka taga, et osta endale mingi muu toorik ja oma fantaasiad seal peal käima panna ning kätt harjutada.
Ühe kontakti ma siiski sain, kaotada polnud ka enam midagi. Sai ühendust võetud, auto ette näidatud ja kokkulepitud, et peale hooaja lõppu, viin auto ära. 3 aastat on näidanud seda, et hiljemalt oktoobriks on sõitudega enam-vähem kõik. Eriti meeldis ka see, et nad on kunagi, mitte väga ammu, 123 sedaani teinud. Ehk peaks teadma, kust mäda ja kuidas midagi kokku-laiali käib. (Nüüd hiljem on selgunud, et ka üks kupee on nende juures ilukirurgias käinud) Aga oktoobris see auto töösse ikkagi ei läinud. Novembris sai uuritud, et kuidas ja millal auto ära võiks tuua, sain vastuseks et mitte veel, üks töö olla pikemaks veninud. Hakkas juba jälle lootusetuse tunne tekkima, et ilmselt ei taheta teha...
Igatahes, kokkuleppe jäi nii, et viimastel detsembrikuu päevadel peaksin helistama ja küsima üle. Ilmselt läheb jaanuaris töösse. Helistasin, küsisin üle ja juba 2. jaanuar 2020 oli auto töökoja ees seismas.
umbes 2 nädalat hiljem sattusin sinnakanti ja mõtlesin, et lähen vaatan üle, kuidas patsiendil läheb. Hea oli, et läksin. Nägin oma silmaga ka, kust ja kui palju mäda oli, muidu pärast poleks plekksepa juttu ikka uskunud. Või oleks ülepaisutamise kategooriasse liigitanud.
Ja muidugi kõik need ukse/klaasi tihendid.
Esimese külastuse ajal anti juba mõista, et eelmine külasepp on värvinud nii, et tihendid kõik koos ja tihendid muidugi olid väga vanad ja väsinud ka. Lisaks kõik kohad, mida keevitada ei tahtnud/viitsinud olid labaselt ära mõglatud.
Mis seal ikka, autovaruosade netipoed lahti ja tihendeid otsima. Ma juba siis arvasin, et Kolmele neid eriti saada ei ole. Vastasel juhul ma oleks need ammu ära vahetanud. Kusjuures ei ole jah saada. Hea küll, otsin siis eBayst. Ööläbi scrollimist ja komplekti ikka ei leidnud, et ala kõik ühest kohast ja korraga. Midagi sain Saksast, Türgist, Inglismaalt... Muidugi kõik tulid eraldi ja isemoodi ning erinevatel aegadel.
Samas oligi põhjust neid ära viia ja sai opilaual olesklevat Kolme vaadata. Aga iga külaskäigu järel oli jälle nimekiri asjadest, mis vaja asendada.
See tihendite teema ajas ikka päris närvi. Miks ei võiks olla nii, et lööd poeukse jalamatiks ja loed ette, kõik mis vaja.
Samas see ongi vana auto omamise võlu/valu. Tegelikult on ju huvitav vaadata/otsida jälle mingit asendus juppi. Muidu olekski liiga lihtne. Vana auto omamine pole ainult sõitmine!
Eelviimasena olid veel õnnest puudu uksepiirja ja kummilofid, aga õnneks päästis päeva V6sa!
Kummardus!
Täitsa viimasena tulid ka Inglismaalt kohale ukse ja akna vahelised tihendid, mis said ka kohe ära toimetatud. Autol juba tuled-värgid ees ja uksed-luugid küljes, ka uus esiklaas. Päris kena tükk nägi välja!
Tihendid:
1. uus esiklaas koos esiklaasi tihendiga
2. 4x uksetihendid
3. uus tagaluugi tihend
Mis tehti:
Ära vahetati mõlemad küljekarbid, üks esitiib, keevitati kõiki 4 jalgealust, korrastati kõik uksed ja tagaluuk ja tagumiste viimaste akende alused, tagumised rattakoopad vahetati nii välimised kui sisemised ja kindlasti palju-palju keevitamist ja vahetamist veel.
Tulevikuplaanid:
Suured tööd said tehtud, tahaks nüüd natuke sõitmist nautida.
Samas ootab järge veel 2,4 mootor. Mootor tuli küll automaatkasti otsast, seega pean uurima, kuidas ja mismoodi ta manuaali otsa istutada. Kindlasti on vaja vahetada hooratas ja võibolla veel midagi. Kes tahab, võib mind harida.
Teise unistusena sooviks sisule uut muljet anda, kui keegi teab korraliku ja head sadulseppa - võib mind vabalt harida.
Ja siis samuti muidugi tavapärane õlide-filtrite vahetus enne hooaega. Pluss eelmine ülevaatus öeldi, et seisupidu natuke nõrgavõitu ja rooliots hakkab läbi minema. (Riiulis olemas, koos mootoripatjadega)