14-02-2020, 07:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-02-2020, 08:06 PM ja muutjaks oli supercharger230.)
Olen probleemi edasi uurinud.
Võtsin amordi pistiku lahti ja mõõtsin pinide pealt takistust.
Nr 7 ja 5 andis ca 12 oomi.
7 ja 6 andis ca 50 oomi.
Kui õieti aru sain, siis peaks mõlemal katsel takistus olema 10-16 oomi. Mispärast pin seitse ja kuus 50 oomi annab, ei tea. Kas see tähendab, et damping valve läbi ja tuleb amordi vahetus ette võtta?
Tänaseks pea paks. Töönädal läbi. Puhkab pea selgeks ja mõtleb edasi. Kui tuleb amort välja vahetada siid vahetab. Aga nüüdseks juba "sportlik" huvi asja vastu tekkinud ja tahaks siiski rahuldava vastuseni välja jõuda.
Edit: Polegi seda maininud, et aktiivsed koodid mis ära ei kao on y52y1 ja y52y2.
Netist leiab sellise info, et kui need koodid koos esinevad, siis suur tõenäosus, et pistiku ühenduse viga. Pistiku vaatasin üle ja nüüd siis mõõtsin amordi pistikust takistust.
Edit 2: siiski esimeses postis olen selle ära märkinud.
Täna enam sellele ei mõtle, heee.
Võtsin amordi pistiku lahti ja mõõtsin pinide pealt takistust.
Nr 7 ja 5 andis ca 12 oomi.
7 ja 6 andis ca 50 oomi.
Kui õieti aru sain, siis peaks mõlemal katsel takistus olema 10-16 oomi. Mispärast pin seitse ja kuus 50 oomi annab, ei tea. Kas see tähendab, et damping valve läbi ja tuleb amordi vahetus ette võtta?
Tänaseks pea paks. Töönädal läbi. Puhkab pea selgeks ja mõtleb edasi. Kui tuleb amort välja vahetada siid vahetab. Aga nüüdseks juba "sportlik" huvi asja vastu tekkinud ja tahaks siiski rahuldava vastuseni välja jõuda.
Edit: Polegi seda maininud, et aktiivsed koodid mis ära ei kao on y52y1 ja y52y2.
Netist leiab sellise info, et kui need koodid koos esinevad, siis suur tõenäosus, et pistiku ühenduse viga. Pistiku vaatasin üle ja nüüd siis mõõtsin amordi pistikust takistust.
Edit 2: siiski esimeses postis olen selle ära märkinud.
Täna enam sellele ei mõtle, heee.