07-02-2020, 09:46 AM
Tere Tauno. Aitäh mõtte panuse eest. See rahustas mind natuke nüüd maha, kuna eile õhtul voodis keerutasin jälle mõtteid ja hakkasin ka ise mõtlema(tohutu guugeldamise järel), et ÄKKI temperatuur mängib ka rolli.
Neljapäeva õhtul vahetasin ploki ja õõtsa. Reede, laup, pühap, esmasp on kenasti plussis olnud ja teisipäeva hommikul läksin kalibreerima. Sellest ajast saati miinuses olnud. Järgmine nädal lubab soojakraade, ootan ja vaatan mis siis juhtuma hakkab.
Aga teise kalibreerimsega sai auto standard kõrgus liiga kõrgeks tõstetud, seda tegime õhtupimeduses ja ei saanud arugi, et auto nii kõrgel istub. Hetkel plaan selline, et teeks ühe kalibreerimise veel ja laseks auto tehase kõrguste peale.
Kas keegi oskab öelda, kui kõrgel(mis väärtused) peaks olema 2003 S500 4maticul?
Velg on r18. Paneks selle asja paika. Kalibreerimisel ei tohiks vist autos keegi istuda ka?
Neljapäeva õhtul vahetasin ploki ja õõtsa. Reede, laup, pühap, esmasp on kenasti plussis olnud ja teisipäeva hommikul läksin kalibreerima. Sellest ajast saati miinuses olnud. Järgmine nädal lubab soojakraade, ootan ja vaatan mis siis juhtuma hakkab.
Aga teise kalibreerimsega sai auto standard kõrgus liiga kõrgeks tõstetud, seda tegime õhtupimeduses ja ei saanud arugi, et auto nii kõrgel istub. Hetkel plaan selline, et teeks ühe kalibreerimise veel ja laseks auto tehase kõrguste peale.
Kas keegi oskab öelda, kui kõrgel(mis väärtused) peaks olema 2003 S500 4maticul?
Velg on r18. Paneks selle asja paika. Kalibreerimisel ei tohiks vist autos keegi istuda ka?