29-01-2020, 01:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-01-2020, 01:20 PM ja muutjaks oli hents99.)
(29-01-2020, 12:37 PM)v6sa Kirjutas:(29-01-2020, 12:23 PM)Lepz Kirjutas: Mina jällegi ostaks igakell siukse nelja, saaks kätt harjutada ja kui midagi väljagi ei tule, pole ka hullu.
...
On ka hullemaid autosid ära päästetud, kas sellel muidugi mõtet on, otsustab igaüks ise.
Nii on. Hobid ei pea olema mõistlikud ja mis saaks olla veel parem hobi, kui ühe hea auto eluleaitamine.
OT jätkuks: Ükspäev sai just arutatud, et meistrid "leedukad", kes ehitavad üles esialgu suurt hunnikut metalli, mis kohe autot kusagilt otsast ei meenuta....
Teevad korda, sisuliselt suuremaid rõvedaid jälgi jätmata...Müüvad olematu hinnaga, et siiski konkureerida ja pakkuda poole soodsamat hinda.
Mismoodi? Miks ei võeta selliseid mehi taastama autosid, mida on reealselt vaja taastada, et ta säiliks. Mitte kiirmüük peidetud vanametallile....
Ehk töömaht on julmalt suur, sisimas tead, et teed väga suure karuteene (eks igaühe südametunnistus on erinev) kellelegi, kes selle asjanduse ostab(korraliku kirikuõpetaja esinduses hooldatud ja avariivaba ning olematu läbisõiduga auto)....Ju see raha siis kaalub kõik muu üle. Ilmselt vastus on käibes..... Ühe sellise kõnealuse W124 taastamise ajal saaks ehitada 5-10 Golfi, mis on kapotist tagaluugini kokku pressitud (rekkade vahele jäänud nt). Max 2-3a vanad autod, mil läbisõit väga väga väike, aga juhtus juba mahakandmine. Õnneks või kahjuks otsitaksegi läbisõitu, mitte konkreetset seisukorda. See vist tagab nõudluse.
Lihtsalt huvitav, kuidas ollakse heameelega nõus sellist asja ette võtma.
Sorri, aga kui teema algataja ütleks, et peab auto korda tegema, sest kaotas suure kihlveo....Siis saaks aru.
Ma lihtsalt ei kujuta ette, et vabatahtlikult nii pekkis autot taastama peaks.....Täna saab pekkis tehnikaga, aga suht OK W124 (1 või 2 gen) kere alla tuhande euro..
Võimalik, et autol on minigi muu emotsionaalne väärtus.
Ma ei laida maha, sest teen ise täpselt samalaadseid arulagedusi teiste vaatajate silmis...Ehkki mina keretöödega ei tegele ega oma kogemust, siis nähtu põhjal on tööd ikka vääääga palju.... Pluss materjal.
Ma tegelen rohkem mootorite/tehnikaga, toon paralleeli....
Umbes samaväärne võrdlus oleks alustada uue mootori ehitust (kap rem). Doonormootor: puruks silindritega mootoriplokk, pähe käinud klappidega mõrades plokikaas, kus enamus juppe tahavad vahetust....
Lisaks mootoriplokil on kadunud raamipakud, mis vaja nüüd leida ja töödelda vändaliin uuesti....Vänt ise ilma õlisurveta käinud, kepsusilmad sinised ja ovaalis.
Kõik on võimalik ja ka tehtav...Aga...Üldiselt siis pole teemaks kokkuhoid, vaid probleem, et ehk on viimane säärane mootor lähima paarituhande KM raadiuses üldse...
Edu ja ootame projekti valmimisega minu väidete ümberlükkamist...
Mulle meeldib, kui keegi väga suursuguselt asju ette võtab.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering