27-01-2020, 06:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-01-2020, 01:32 PM ja muutjaks oli Bumer323.)
Tervitus!
Mark: Mercedes-Benz 230E
Väljalaskeaasta: 1987
Läbisöit: 406000km
Mootor: 2.3 M102 97kw
Muud tehnilised andmed: 4 käiguline manuaal
Värvus: Tumehall
Lisavarustus:
211 AUTOMATIC LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (ASD)
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
404 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT
412 ELECTRIC SLIDING ROOF WITH TILTING DEVICE
466
470 ANTI-LOCK BRAKING SYSTEM (ABS)
506
534
591 WD GREEN GLASS ALL-RND., HTD. REAR WIND.-ESG
620 AIR POLLUTION CONTROL
172 FUEL PREHEATER
078A FABRIC ALPACA GRAY
Auto jõudis minuni läbi hea söbra Oskari kes märkas mu Mercedes-Benz otsingut. Tegi pakkumise millest oli võimatu keelduda ja nii saigi käed löödud. Jaanuari esimeses pooles sai siis autole löpuks järgi mindud.
Kui autot esimest korda oma silmaga nägin siis esialgne elevus pisut kahanes. Aga rehvid said täis pumbatud, värske bensiin sisse ja poolest pöördest auto käivitus.
Sai auto treilerile aetud ja ots Saaremaa poole keeratud. Tee peal oli treilerit vedava autojuhi käest üritatud teda mitmel korral ära osta
Auto oli maast laeni erinevaid varuosi täis mis elustamiseks vajalikud. Üleeelmine omanik oli varunud, et auto korda teha aga tundub, et kere sai takistavaks teguriks. Üldmulje nii vana auto kohta on päris hea. Kereplekid on enamikus siledad ja mõlke ei ole. Pöhi vajab suuremal määral keevitamist ja karbid vahetust. Suurim pöhjas olev auk Prisma kilekotiga ,,parandatud´´
Praegused plaanid siis kere keevitamisega algust teha, pidurid liikuma panna ja kergemad iluravi protseduurid läbida.
Do to listi lisan siia jooksvalt
Ehk keegi seletab kuidas siia pilte panna?
Lugupidamisega,
Janar
Mark: Mercedes-Benz 230E
Väljalaskeaasta: 1987
Läbisöit: 406000km
Mootor: 2.3 M102 97kw
Muud tehnilised andmed: 4 käiguline manuaal
Värvus: Tumehall
Lisavarustus:
211 AUTOMATIC LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (ASD)
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
404 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT
412 ELECTRIC SLIDING ROOF WITH TILTING DEVICE
466
470 ANTI-LOCK BRAKING SYSTEM (ABS)
506
534
591 WD GREEN GLASS ALL-RND., HTD. REAR WIND.-ESG
620 AIR POLLUTION CONTROL
172 FUEL PREHEATER
078A FABRIC ALPACA GRAY
Auto jõudis minuni läbi hea söbra Oskari kes märkas mu Mercedes-Benz otsingut. Tegi pakkumise millest oli võimatu keelduda ja nii saigi käed löödud. Jaanuari esimeses pooles sai siis autole löpuks järgi mindud.
Kui autot esimest korda oma silmaga nägin siis esialgne elevus pisut kahanes. Aga rehvid said täis pumbatud, värske bensiin sisse ja poolest pöördest auto käivitus.
Sai auto treilerile aetud ja ots Saaremaa poole keeratud. Tee peal oli treilerit vedava autojuhi käest üritatud teda mitmel korral ära osta
Auto oli maast laeni erinevaid varuosi täis mis elustamiseks vajalikud. Üleeelmine omanik oli varunud, et auto korda teha aga tundub, et kere sai takistavaks teguriks. Üldmulje nii vana auto kohta on päris hea. Kereplekid on enamikus siledad ja mõlke ei ole. Pöhi vajab suuremal määral keevitamist ja karbid vahetust. Suurim pöhjas olev auk Prisma kilekotiga ,,parandatud´´
Praegused plaanid siis kere keevitamisega algust teha, pidurid liikuma panna ja kergemad iluravi protseduurid läbida.
Do to listi lisan siia jooksvalt
Ehk keegi seletab kuidas siia pilte panna?
Lugupidamisega,
Janar