27-01-2020, 10:35 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-01-2020, 10:41 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Õige jah. Sisu on küll masendavalt musta värvi, aga ega valida väga polegi. Kui on hele sisu, siis pole jälle meile olulist varustust. Vähemalt on tagumendialune suti mugavamast materjalist.
Eile selgus kurb tõsiasi, et mu plaan panna auto talveks 15-augulistele on määratud luhtuma: 16" velg ei lähe eest peale. Taha läheb napilt-napilt isegi 15", aga sellest on vähe rõõmu nelikraabitsa puhul.
Mis tähendab, et mul on vaja kas uusi häid lamelle või vähekasutatud naaste mõõdus 235/60R17. Kui kellelgi on jooks üle, siis võib pakkuda. Aga siis kulumata või mõni mm kaotanud rehve, mitte kulumispiirini sõidetuid. Ma ise eelistaks küll talveks 225 laiu, aga neid ilmselt liigub veel harvem. Illegaalsed siin riigis pealegi.
Eilne käruvedu igatahes sedastas, et poolt tonni konksus see auto ei märka. Paari nädala pärast selgub, kuidas tühjalt tonnise (palju need ponid ikka kaaluvad) hobutreileriga läheb.
Teine, küll ette teada tõsiasi, on auto kitsus. Kui Rrrohelises tunnevad kolm inimest end tagaistmel üsna lahedasti ka pikemal sõidul, siis GLK on ikkagi klass väiksem - no ei mahu. Aga see oli ette teada ka.
Hooldusraamat on elektrooniline, aga keegi (omanik või müüja või mõni vahepealne vahendaja) on lasknud teha väljatrükid. Eks varsti selgub, on meil tegemist kellegi loovtööga või on vastavad märked tõesti kusagil pilve serval olemas.
38 päeva hoolduseni A1...
Ning kui kellegi peaks kusagil vedelema inglise, soome või eestikeelne kasutusjuhend, siis see teeks elu lihtsamaks. Mu saksa keel on ikka väga schlecht
Eile selgus kurb tõsiasi, et mu plaan panna auto talveks 15-augulistele on määratud luhtuma: 16" velg ei lähe eest peale. Taha läheb napilt-napilt isegi 15", aga sellest on vähe rõõmu nelikraabitsa puhul.
Mis tähendab, et mul on vaja kas uusi häid lamelle või vähekasutatud naaste mõõdus 235/60R17. Kui kellelgi on jooks üle, siis võib pakkuda. Aga siis kulumata või mõni mm kaotanud rehve, mitte kulumispiirini sõidetuid. Ma ise eelistaks küll talveks 225 laiu, aga neid ilmselt liigub veel harvem. Illegaalsed siin riigis pealegi.
Eilne käruvedu igatahes sedastas, et poolt tonni konksus see auto ei märka. Paari nädala pärast selgub, kuidas tühjalt tonnise (palju need ponid ikka kaaluvad) hobutreileriga läheb.
Teine, küll ette teada tõsiasi, on auto kitsus. Kui Rrrohelises tunnevad kolm inimest end tagaistmel üsna lahedasti ka pikemal sõidul, siis GLK on ikkagi klass väiksem - no ei mahu. Aga see oli ette teada ka.
Hooldusraamat on elektrooniline, aga keegi (omanik või müüja või mõni vahepealne vahendaja) on lasknud teha väljatrükid. Eks varsti selgub, on meil tegemist kellegi loovtööga või on vastavad märked tõesti kusagil pilve serval olemas.
38 päeva hoolduseni A1...
Ning kui kellegi peaks kusagil vedelema inglise, soome või eestikeelne kasutusjuhend, siis see teeks elu lihtsamaks. Mu saksa keel on ikka väga schlecht