13-04-2007, 12:52 AM
marek Kirjutas:jõudsid järeldusele, et C4 mädaneb vähem kui C5? C5 oli ju aint suvesõidus, ikka mädanes?
krt, see ju mersufoorum....sry...illy:
Mu C5 oli nagu uus kui selle maha müüsin :wink: Arvan ,et uus omanik on äärmiselt rahul ! Sisu oli nagu tehasest tulnud ning kerel polnud rooste täppigi. Paar väikest kriimukest plast osadel ainult(plekkidel kriime polnud mis teeb asja vägagi haruldaseks). Omas täielikku hooldus ajalugu ning lisasid mida teistel ei kohta. (näiteks pakettaknad jne). nii hästi hoitud autosid pole palju. Isegi imestasin ,et sain sellise. C5 ei mädane kui esikoopaid hooldada. Aga c4 on kerepoolest 100% üle. Selle c4 ostsin ainult see pärast ,et selle orig LS on alla 72000-nde. Plaan oli üle 200k-ne auto osta ning kindlasti uuem aga lihtsalt olude sunnil pakuti. Samas jäi ka kopsakas summa alles! Arvan ,et väga kahetsema ka ei pea kuna vaevalt ,et teist sellise LS-i ja seisukorraga vastu panna on.
Eelkõnelejatele veel. Et käisin vaatamas kokku 8-t w203-e sel päeval ja leidsin igalühel mõne vea mis sai ka automaatselt takistuseks.Leidsin ka masinaid millega oleksin rahul olnud aga hind küündis siis üle 300k. Olen pedant ja kõik peab ok olema. C5 audit otsisin 6 kuud!!! (lõpuks sain saksast kätte) :wink:
Aga Fakt on see ,et MB on nimekirjas järgmine :bigsmile: Ootan ,et asi natuke paraneks lihtsalt. Ei taha hetkel roostega võitlust ette võtta. Parema meelega remondin tehnikat kui kere!!! Jupi saab uuega asendada ja kõik ok, aga kerega hakkab see lõputu ring pihta. ad:
Aga ma olen positiivselt meelestatud ja usun MB-sse