Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W210 või W203. Mis te arvate?
#1
Tere.

Olen varsti ise sellise valiku ees. Mida MB foorumi rahvas arvab asjast- kas parem on punnsilm või uuem kutsikas? Või millised on head/vead(see huvitab tegelikult rohkemgi). Tean, et W210 on küllaltki roostealdis, kuid suuremaid puuduseid pole nagu silma hakanud. W203 tegelikult natuke ka roostetab (hoolimata sellest 30a roostegarantiist siis) ja olen näinud isegi sellist, mis on üleni roostes, kuid muude vigade kohta pole eriti kuulnud.

E ja C klassi suuruse vahe ei ole minu puhul määrav- endal väga massi pole ja pere on meil ka väikene veelSmile Peaasi et 4 ust oleks...
Vasta
#2
Ma ise arvan, et korralikust C klassist on hiljem kergem lahti saada kui w210. Kui soov midagi uuemat proovida tavapäraste neljade ja kuute kõrval siis muud valikut väga polegi. Ise selle etapi läbi elanud ja kuna margi vahetust ei plaani ja enam roostetava auto eest korralikke summasid välja käia ma enam ei taha siis arvatavasti pöördun vanaraua usku tagasi peagi.

Ainus asi mida peab otsustama kas ostad roostes w210 ja sõidad rõõmsalt sellega ringi või ostad märksa kallima w210 ja aasta kahe pärast on ta sul ikka roostes. w210 on hea auto, aga see rooste ajab hulluks. Milleks osta ~4000 euro eest autot mis roostetab(või peagi hakkan, olenevalt kuidas eelmise omaniku poolt värvitööd olid tehtud)
Vasta
#3
Olen kuulnud, et W210 roostetab, aga et nii hullult kohe... Aga Roman- ega selle W124, W201, W126 ajastuga teenis MB üldse kahjumit, nagu naised saunas rääkisid (vaheta ainult kuluvosi). Vahelduseks sooviks midagi värsket lihtsalt.
Vasta
#4
(26-06-2011, 12:07 AM)T6nu Kirjutas: Vahelduseks sooviks midagi värsket lihtsalt.

Jah, ma tean seda tunnet. Sellepärast ise võtsin samatmoodi selle teekonna ette rohkem kui 1.5 a tagasi. W210 on hea auto, kui suudad roostega leppida, mina paraku ei suutnud ja kuni tal mul veel suht värskelt värvitud oli, müüsin lihtsalt maha.
Vasta
#5
Oli sul muidu faceliftiga? Või kas rooste kohapealt on sellel üldse vahet, kas on vanem või faceliftiga?
Vasta
#6
(25-06-2011, 11:08 PM)T6nu Kirjutas: ...
E ja C klassi suuruse vahe ei ole minu puhul määrav- endal väga massi pole ja pere on meil ka väikene veelSmile Peaasi et 4 ust oleks...

Hm, kui vahet ei ole ja edasiste postituste valguses ka rooste muret teeb, siis ma soovitan Audit. Näiteks 1,9 föönimootoriga A4 on hea valikThumbsup - ei roosteta. Muud head, peale madala kütusekulu, nagu polegi.Eusa_snooty

Näotõstega punnsilm on vähem roostetada jõudnud...Icon_rolleyes

Kui vahet ei ole, siis vali võimalikult vähese roostega isend ja naudi. MB puhul saad niikuinii müües pügada.
Vasta
#7
Eks kui mind huvitaks Audid, ei pöörduks ma MB foorumi poole. Tean küll, et Audide 1,9 ja 2,5 td mootorid on väga head ja välimus on neil ka ok. Kui valikuvõimalust pole ja pean ostma, siis ok- pole midagi. Aga senimaani, kuniks mul valikuvõimalus on olemas, pean MB-d ikka paremaks.

Ma ei kirjutanud, et vahet pole. Ma kirjutasin, et suurus pole minu puhul määrav. Siin foorumis on olnud ka juttu sellest, et c klassist e klassi peale üle minnes oli vahe ikka märgatav- palju mugavam jne. Samas on näha, et ka c klasside omanikud on väga rahul enda liikuritega.

Kas mõtlesid seda, et tuleks osta võimalikult vähese roostega e-klass või üldiselt mb? Ega ma autot ei olegi kunagi müügiks ostnud, ega hakka ostma ka seekord- ikka enda jaoks.
Vasta
#8
(25-06-2011, 11:08 PM)T6nu Kirjutas: Tere.

Olen varsti ise sellise valiku ees. Mida MB foorumi rahvas arvab asjast- kas parem on punnsilm või uuem kutsikas? Või millised on head/vead(see huvitab tegelikult rohkemgi). Tean, et W210 on küllaltki roostealdis, kuid suuremaid puuduseid pole nagu silma hakanud. W203 tegelikult natuke ka roostetab (hoolimata sellest 30a roostegarantiist siis) ja olen näinud isegi sellist, mis on üleni roostes, kuid muude vigade kohta pole eriti kuulnud.

E ja C klassi suuruse vahe ei ole minu puhul määrav- endal väga massi pole ja pere on meil ka väikene veelSmile Peaasi et 4 ust oleks...

Palju raha auto ostuks plaanid kulutada ja mis kütusega ja millist mootorit vaatad? W210 roostetab kohati mehiselt, samas on varuosade poolest odavam pidada, uus tiib näiteks 50 euri. Samas kui eelarve ei pigista, siis vaata heade lisadega vähe uuema W203 poole.
Vasta
#9
Hinnaklass on selline, et vaatan ikka pigem odavamapoolseid C klasse ja E klasse. Mootorite kohapealt vaatan väikse bensiinimootori ja diisli poole. Pole diislite, ega ka uuemate diislitega kokku puutunud- kõik selgub kohapeal, kas ikka kannatab diislit võtta (et kas ökonoomsus kaalub üles müra, sõidumugavuse, kallite remontide riski jne.).
Vasta
#10
(27-06-2011, 06:08 PM)T6nu Kirjutas: Hinnaklass on selline, et vaatan ikka pigem odavamapoolseid C klasse ja E klasse. Mootorite kohapealt vaatan väikse bensiinimootori ja diisli poole. Pole diislite, ega ka uuemate diislitega kokku puutunud- kõik selgub kohapeal, kas ikka kannatab diislit võtta (et kas ökonoomsus kaalub üles müra, sõidumugavuse, kallite remontide riski jne.).

Odavamapoolsed C on enamus parajalt väsinud. Selle eest saab juba päris hea E valida. Ise sõitsin üle 200 tuhande E 300 Turbodieseliga 130kw ja peale õli ei olnud mootoril midagi vaja vahetada, aga kõik oleneb ikka autost ja ajaloost.
Vasta
#11
Ega need C-d nii kallid enam olegi tegelikult ju. Siit foorumist kirjutas taadu, et 220 cdi-ga ei ole probleeme olnud ja aastaid juba saanud sõita ilma suuremate probleemideta. See panigi mõtlema, et ehk prooviks isegi diisli ära.
Vasta
#12
Nagu iga kasutatud auto puhul, kehtib ka MB juures fakt, et ostu juures jääb määravaks just konkreetse mudeli seisukord ja eelnev hooldus. Kindlasti ära võta hinnaskaalat kuskil autolehelt leitud suva masinate oma ja siis loota, et selle raha eest saabki hea auto. Ma pole just kindel aga arvan, et ostes maksin selle hetke keskmise skaalast enam ja seetõttu ka vähem probleeme. Diislit , eriti uuemaid, pole küll karta mõtet!
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Vasta
#13
Osta selline, millel keretööd annavad veel mõned kuud oodata. Hiljem keretöödesse ja võid 2 aastat rahuliku südamega sõita.

Sellest need negatiivsed arvamused tulevad, sest ostetakse autosi millel on aasta või rohkem tagasi tehtud keretöid ja uue omaniku käes hakkab see ring uuesti pihta.
Vasta
#14
...ja kui keretööd on tehtud seoses kindlustusjuhtumiga, siis tavaliselt ei roogita roostet lõpuni minema kah kui see otseselt jalgu ei jää või lisaraha ei maksta või korralikku tutvust kerefirmas pole.
Vasta
#15
Mul on pakkuda selline W203 http://www.auto24.ee/used/843187 ,olen sõitnud 1,5 a. ja suht rahul selle autoga. Hooldus kõik raamatus kirjas. Roostet on, uste nurgad, mis on tingitud hooletust ukse avamisest ilmselt aga hind on auto24 turgu vaadates parim. Müügi põhjuseks on pere 5 liikmelisus ja seetõttu tarbetu mulle.

Rain.
Vasta
#16
W210 on väga mugav auto ja selle hinnaskaala juures saad endale lubada juba facelift mudelit. Ja kui hästi otsida siis ka hea varustusega. W210 eelisks on tunduvalt vastupidavam veermik ja muidugi varuosa hinnad on madalamad.
W203 on samamoodi mugav auto. Vaata ,et linnaliikluses mugavam. W203 on esisild nõrgemaks kohaks ja muidugi varuosad ka märgatavalt kallimad. W203 tasuks vaadata muidugi 2003 aasta lõppu mudeleid ja peale siis on vabanetud ka laste haigustest.
Roosega on nii ,et ei ma ole näinud kasutatud Mercedest mis ei roostetaks ikka leiab kuskilt mingi täppi. Ainukene vahe on selles ,et mõni roostetab rohkem mõni vähem. Ja lahti saab ainult detaili vahetamisega. Värvimisega ja rooste keemia kasutamisega saab seda ainult mõneks ajaks peita.
Kui tahad diislit siis pigem vanema poolsem diisel mitte CDI need kestavad. CDI on tundlikum meie halva kvaliteediga kütuse suhtes.
Bensukates 230 kompressor ei ole just kõige parem. Üherealine kett ja nõuab vahetust kuskil 100 000km tagant (venib välja).
Kütust võtab bensukas ikka isuga üldjuhul ikka sinna 10l/100km peale kui on automaat kastika.
Lõpuks jääb ikka see auto mis sulle endale rohkem meeldib.
Vasta
#17
cdi kütuse tundlikuse suhtes on küll natu liialdatud, need ajad peaks möödas olema kui solki võis tanklast osta.
Vasta
#18
Nimega tanklast tankides kütuse probleeme pole, probleeme võib tekkida kui osta "kellegi" käest kankust odavat kütet, sest tõest mis kõlbab diiselrongi vedurile, ei kõlba kahjuks enam tänapäeva autole.

Rooste ja veelkord rooste meeldib hirmsasti alates 93a. lõpu mercedestele, eriti veel neile mis sõidavad meie talvistel tänavatel kus on 50% soola ja 50% lund.

Roostepärast vahetasin ka oma 210 teise margi vastu, kuigi 210 tehnika oli täiesti hea, kuid seeliku osale tekkis mitmesse kohta rooste, lisaks roostetasid küljest olulised vedrustuse detailid..

[Pilt: IMG_2492.jpg]
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#19
roostetavad kõik margid, ka kõige uuemad mudelid. lihtsalt esinemiskohad ja avaldumise vormid on erinevad ja igale margile iseloomulikud.

tundub isegi, et mida uuem seda hullem.
Vasta
#20
(30-06-2011, 11:31 PM)punnsilm Kirjutas: roostetavad kõik margid, ka kõige uuemad mudelid. lihtsalt esinemiskohad ja avaldumise vormid on erinevad ja igale margile iseloomulikud.

tundub isegi, et mida uuem seda hullem.

Selles sa pisut eksid. Tule näitan sulle 10a vanust originaal värviga autot mis on kogu elu elanud põhjamaades ja millelt ma pole leidnud kerelt ja põhjaalt ühtegi roostes kohta.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mis tootja piduriklotse soovitate? P6tu 30 2,764 13-09-2022, 01:40 PM
Viimane postitus: vreps
  Otsin korraliku Mercedes-Benz(Vito või Viano). MTA 0 1,275 15-06-2021, 07:54 PM
Viimane postitus: MTA
  W204 (või W205) ja W212 head ja vead KalevE 19 20,761 30-01-2020, 05:29 PM
Viimane postitus: 5iim
  W203 C320 ostuabi jan110 5 3,390 08-08-2019, 11:17 PM
Viimane postitus: supercharger230
  w210 e 270 cdi urkky 9 7,553 16-03-2018, 01:42 PM
Viimane postitus: urkky
  W210 E55 AMG ostuabi imre88 4 4,848 18-01-2018, 07:59 PM
Viimane postitus: "kutsikas"
  W210 E320 '01 wax 30 18,879 29-09-2017, 08:35 PM
Viimane postitus: v6sa
  Ml 400 CDI, mis sellest arvata? MBw140 5 6,726 18-09-2017, 12:41 AM
Viimane postitus: arturmalcik
  w210 E-Klass 05/1995...03/2002 marek 41 84,703 11-08-2017, 01:38 PM
Viimane postitus: Laur
  W210 99a E220 CDI T 92KW ostuabi Lexuz 3 4,056 09-12-2016, 12:20 AM
Viimane postitus: Paul



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne