11-10-2019, 10:33 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-10-2019, 10:33 AM ja muutjaks oli Holari.)
Tere!
Kindlast vaata seda uuema kelladega.
Vaata et ei roosteta, põhja alt, kere kandurid nt. tagumised koopad jne. See on põhiline probleem. 2,2 ja 3.0 kütusekulu vahe on umbes 1,5l keskmiselt. Eile just kärutasin ühe 165kw isendiga, millel maantee ja linn (enamus mnt. oli 9.9). 2,2 4matic oli sarnase tulemusega umbes 8,5.
Paljud on keritud rootsi taksod, lase esindusest läbisõit ja ajalugu kontrollida.
Võiksid seal lasa üle ka vaadata, siis saad täpse pildi.
Muidu täitsa hea auto. Seest võiks vaiksem olla, aga noh jah...Trafic on mugavam ja vaiksem.
H.
Kindlast vaata seda uuema kelladega.
Vaata et ei roosteta, põhja alt, kere kandurid nt. tagumised koopad jne. See on põhiline probleem. 2,2 ja 3.0 kütusekulu vahe on umbes 1,5l keskmiselt. Eile just kärutasin ühe 165kw isendiga, millel maantee ja linn (enamus mnt. oli 9.9). 2,2 4matic oli sarnase tulemusega umbes 8,5.
Paljud on keritud rootsi taksod, lase esindusest läbisõit ja ajalugu kontrollida.
Võiksid seal lasa üle ka vaadata, siis saad täpse pildi.
Muidu täitsa hea auto. Seest võiks vaiksem olla, aga noh jah...Trafic on mugavam ja vaiksem.
H.
(11-10-2019, 09:21 AM)taavi526 Kirjutas: Tere jälle.
Suur soov osta lähipäevil viano.Mida ostmisel vaadata.Osadel tava vedrustus,aga õhkvedrustusega on aint taga või kõik 4. ja kuidas kestab.Kui liigseid tulesid armatuuris ei põle,kas peaks ikka kuskil kontrolli lasta teha nii tehnilist kui ka diagnosti? 2006.04.+...pidid paremad olema.2.2 vs 3.0 erilist küttekulu vahet ei pidavat olema.24s neid müügis on ikka ,aga mnt. lehelt ja liikluskindlustust vaadates jäi paar tükki silma. mõnel palju lakse ,mõni aasta seisnu vist ja mõnel omanikuvahetusi palju. Ootan kommentaare.