Postitused: 414
Teemad: 36
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
Olen siin firmale ühte Vitot vaikselt otsimas, midagi tuleb lähiajal ära osta.
Mida arvata W639 4x4 süsteemist? Kestab-ei kesta? Töötab-ei tööta?
Eelkõige huvitabki, mis vahekasti kasutatud ja kuidas asi toimetab ning kestab. Pisut suurem kütusekulu ei morjenda.
Hetkel müüki jõudnud selline asi.
http://www.auto24.ee/used/2390491
Vaatama pole jõudnud, enne tahakski pisut selle 4x4 kohta infot.
Postitused: 110
Teemad: 1
Liitus: Mar 2015
Maine:
0
Sügavas lumes jääb kinni, kuna 4x4'l on keretõste. taga sillal on sama palju kliirensit, mis tagaveolisel.
200k km juures hakkavad veovõlli otsad minema(esi sild), nuudid kuluvad ära. saadavus terve võllina.
Minu isiklikult vahekasti või diffritega kokkupuude puudub, et sel teemal kaasa rääkima ei hakka. Kõrvu igaljuhul pole jäänud, et peaks laiali käima. Iga teise service B ajal tuleb esi sillas ja vahekastis õli vahetada, eks see hoiab ka neid edulisemalt elus.
Postitused: 414
Teemad: 36
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
Parema ja vasaku poole veovõllid tunduvad samad olema?
Postitused: 1,083
Teemad: 150
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
www.arcar.eu
odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar
Postitused: 110
Teemad: 1
Liitus: Mar 2015
Maine:
0
(11-11-2016, 09:42 PM)Black66 Kirjutas: Parema ja vasaku poole veovõllid tunduvad samad olema?
Täitsa identsed
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kasutatud asja kestmine sõltub vaid ja ainult eelmistest omanikest.
Raudvara kestab. Õlivahetuste olulisust juba mainiti. Uuematel on kere veidi parem, aga elekter ja eriti keerukamate tõrgete diagnostika on endiselt siinkandis murekoht.
Postitused: 414
Teemad: 36
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
Elekter ja diagnostika mind ei morjenda, ma olen kõik enda Mersud Märjamaal U.Põlluste juures korda saanud ja pole olnud asja, millega ta hakkama ei oleks saanud.
2xW210 ja 3xW211 on tema juures hoolt saanud.
Mind huvitaski just see W639 nelivedu pool, sest tavalise W639 on kõik selge. Aga tundub, et see 4x4 ei tasu võtta, lisakulutusi tuleb kõvasti juurde aga vastu ei saa nagu väga midagi. Otsest vajadust nagu selle 4x4 vastu ei ole, samas talvel saaks oma maakodu hoovi ehk vähe lihtsamalt, samas palju ma seal käin.
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Nelikvedu tasub igal juhul võtta, kui väiksemgi vajadus on. Muidu tagaveolisena ja kerge taguotsaga buss ei ole mingi läbivuse kunn, aga nelikveolisena on see loom, väga ägedalt pressib ennast hangedest läbi.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(12-11-2016, 03:21 PM)Black66 Kirjutas: ...
Aga tundub, et see 4x4 ei tasu võtta, lisakulutusi tuleb kõvasti juurde aga vastu ei saa nagu väga midagi.
...
Ohoh.
Sa ikka oled nelivedu pruukinud enne? Vahe ei ole mäekõrgune aga see "natuke", mida nelivedu juurde toob, on neil hetkil hädavajalik. Praeguste ilmadega hea proovida
Niikuinii ei ole Mercedes-Benz pidamine kuskilt ostast mõistlik tegevus, liisingoktaavia on oluliselt soodsam. Ning PSA väikekuubikutel on praegu ka väga head hinnad
Netis on vähe kurtmist 4peto raudvara kohta. Küll on palju häda elektriga, aga see on Vito üldine probleem elik ostetud omadus. Uuemad väga ei roosteta, kui püole just meres ujutatud. CDI mootoreid osatakse ka remontida, seega ei tohiks asi väga hulluks minna, kui just mingi täieliku ülevärvitud pommi otsa ei istu.
Postitused: 414
Teemad: 36
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
Kuna sillad on sellel 4x4 ikkagi võrdlemisi madalad, siis mingit jeebikut temast ei ole. Kui istud sillapeal kinni, siis oled kinni. Maanteel saan ma tagaveolisega sõidetud, olen terve elu ainult RWD autosid (+ mõned maasturid) pruukinud, seal ma sellest 4x4 erilist puudust ei tunne. Eks ta kindlam tunne on, aga hakata veovõlle vahetama 1000+€ tk ei ole minujaoks seda lisandväärtust väärt.
MB pidamine on vägagi mõistlik tegevus minu jaoks, auto läheb kakti, tõmban kõne ja homme tehakse korda. Mingit muud marki autoga pean jooksma kahtlaseid "remondikodasid" mööda, auto on teadmata aja kasutuskõlbmatu ning lõpuks seame veel küsimuse alla selle remondikoha mehaanikud.
Viimane hea näide on suve algusest. Esmaspäeva päeval vajus W211 tagumine ots vastu maad, kolmapäeval oli vaja olla L-Eestis ning reedel jälle P-Eestis matustel. Esmaspäeva õhtul tegime diagnosti, tõstuki peale, tuvastasime et viga on katkises hoovas. Järgmine päev Silberist hoob ja uus andur, õhtuks auto korda ja mina olin teisipäeva hilisõhtul juba L-Eestis.
Postitused: 414
Teemad: 36
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
Kõik on jube targad.
Ostan 4x4 Vito ~10k eest, vahetan nt kohe veovõllid, sest need on otsas. Lisakulu ~2500€ võrreldes RWD.
Kui mul nagu otsest vajadust selle 4x4 vastu ei ole, pigem oleks nagu meeldiv boonus, siis milleks seda raha tühjast kohat tuulde loopida?
Pigem huvitab mind vastupidavus, mitte arvustused, kui tihti ma vahetan, kas olen sõitnud jne. Üldiselt loen siit teemast välja, et tehnika üldiselt ei kesta halvemini kui RWD, kui hooldused on õigeaegselt tehtud. 250pealt kuluvad veovõllid, mis on suurem kulutus ja muid erilisi hädasid nagu siiani pole välja toodud tagaveolisega võrreldes.
Postitused: 414
Teemad: 36
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
No seda ma ju räägingi, et sellist tarkust ma ootangi.
Kui hakatakse rääkima, kas mul on mõtekas osta jne, siis see vast jääb ikka minu kui ostja otsustada.
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Ega nelikveolise masina eesmärk ei olegi kuskile männikule roomama minna. Meil viimased kaks sõidukid on nelikveolised olnud ja üsna madalad. See on ikka teine teema, kui ei pea pead vaevama tee valdaja tegemata jätmiste tõttu.
Olen üsna palju eelmise põlvkonna Vianoga sõitnud, mis on 4*4 ja tõsimeeli on hea, kui kõik neli kraabivad. Kõrgemal oleks on kergelt nilbe, kuid elab üle, samas kõrvale sama ajastu Caravellele panna, siis väliselt kõrgem ei olegi. Koopavahed kuidagi kõrgemad.
Aga kui oled tagaveolist või nelikveolist Vianot praeguste oludega võrrelnud, siis sa ei mõtlegi teatud kallimatele kuluosadele.
Aga kui mina ostaks perre selle Viano, siis muidugi ei võtaks nelikveolist, kuna 3.0 mootorile pole seda saada ja lahjemat väga ei tahaks.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 414
Teemad: 36
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
No eks mul ongi see dilemma, et ma pean ta firmale eelkõige ostma eesmärgiga vedada kaupa/varuosi/rehve, samas 5 kohta peab olema.
Kuna mul on W211 olnud ka 3.0 diiselmootoriga, siis ka ennast hirmutab eelkõige see 2.2cdi eemale, samas 3.0cdi valik kuni 15000 on üpris kesine.
Eks see 4vedu on tore boonus, aga kaine mõistus ütleb, et milleks, ainult lisakulu.
Võibolla lähen vaatan selle 4x4 ikkagi üle ja võtan siis otsused vastu, hing ihkab kõige rohkem muidugi 3.0 mootoriga, aga eks vahest tuleb ka natukene järeleandmisi teha.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
14-11-2016, 11:27 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-11-2016, 11:30 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(13-11-2016, 10:44 PM)Black66 Kirjutas: No eks mul ongi see dilemma, et ma pean ta firmale eelkõige ostma eesmärgiga vedada kaupa/varuosi/rehve, samas 5 kohta peab olema.
Kuna mul on W211 olnud ka 3.0 diiselmootoriga, siis ka ennast hirmutab eelkõige see 2.2cdi eemale, samas 3.0cdi valik kuni 15000 on üpris kesine.
Eks see 4vedu on tore boonus, aga kaine mõistus ütleb, et milleks, ainult lisakulu.
Kõik üle 100 kW on lisakulu nii kergeks kasutuseks. Kui ratsionaalselt läheneda, eksole.
Ma ei ole küll aru saanud, et iga nelipeto soetanu kõik veovõllid on esimeses hoolduses vahetanud. Aga võib-olla seda ka varjatakse. Ma ise muretseks rohkem jaotuskasti ja esidifri pärast kui mingi näkase veovõlli pärast.
Arvesta, et 4peto on kõrgem, pehmema vedru tõttu ujub rohkem ja kaalub ka rohkem. Mistõttu kulutab rohkem kütust. Kõik 4 rehvi peavad olema samas mõõdus ja soovitavalt ka sama kulumisastmega.
4vedune sõiduauto või kaubik ei ole mitte maasturi aseainena mõeldud uputamiseks ilmselgelt Tõsist Maasturit eeldavatesse kohtadesse, vaid liikumisvahendiks pidamist vajavale juhile. Suurim kasu ilmneb seal, kus phest vedavast rattast jääb väheks (ja kõik need udupeened ETSid on siiski üks vedav ratas korraga). Kellelegi, kes on nõus maksma lisanduva kütusekulu, võimalike hinnaliste rikete ja "ebamoodsalt kõrge" autoga sõitmisest tekkiva sotsiaalse staatusekaotuse eest ning aktsepteerivad teatavat ebamugavust juhitavuses.
Mingit ratsionaalselt põhjust Põhja-Eesti oludes neliveolise Vito järele ei ole. Mägi-Eestis on küll mõned kohad, kuhu ühe vedava rattaga talvisel ajal igal päeval lihtsalt ei pääse.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Kas nelivedust pakuti 3.0 diislit? Kunagi sõber otsis sellist, aga pidi valima ca 3.0 bensuka, sest "suurt" diislit ei pidavat nelivedusena saama? Või polnud lihtsalt toona saada. Sellest on ka hunnik aastaid möödas.
Mõni aeg tagasi sai üks 2.2CDI nelivedu "chipitud" ja hakkas päris kenasti edasi liikuma, nagu kolmene....
Postitused: 414
Teemad: 36
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
3.0CDI V6 mootoriga kahjuks 4x4 saada ei olnud.
Katsun lähipäevil sellele sinisele pilgu peale visata ja kui ikka tundub, et võiks tema ostule mõelda, eks siis tuleb silberis kontrollida.
Postitused: 150
Teemad: 27
Liitus: Jun 2007
Maine:
1
Tere!
Ma ei hakanud uut teemat tegema, Kuna pealkiri sobib hästi. Äkki keegi on maadelnud samade asjadega..
Ma olen natuke aega võidelnud paari asjaga. Nimelt tekkis üksvahe "kolks" juhi poole, avaldub madalatel kiirustel pidurdades/ kiirendades jatehes teravad pöördeid. Algselt tundus, nagu tuleks uksest....no ei tule, all kõik korras, põhjust ei leia....
Teiseks väikestel kiirustel, pedaali vajutases, lahti lastes tekib põhja all "klõnks" . Kontrollisime, kardaanid korras, esimese kardaani teeb umbes pool pööret....kas see on OK? Kuigi tundub, et pigem tuleks tagumisest diffrist, aga see jumalast tummine.
Kolmandaks...eile tekkis kiirusel umbes täpselt 60km/h, gaasi maha lastes hetkeks üsna tugev ulgumine, seda saab pikendada, kui gaasiga mängida. Varem ei ole seda täheldanud. Seda niisama selgeks teha suht võimatu, aga esimese asjana kahtlustaks vahekasti........õli vahetatud, samas seal ei ole ju midagi väga peale keti ja kahe hammasratta.....
Kui kellegi häid nõuandeid, siis paluks. Mulle meeldivad asjad, mis lähevad katki, vahetad ära ja OK. Ka elektroonika, mida võimalik diagnoosida, aga sellised imelikud asjad ajavad mind närvi.
H.
|