06-10-2019, 09:07 PM
Tänan Randar, tänu sellele M14 P.T.O tõlkele jõudsin internetist välja pigistada kõikvõimalikke seotud koode ja skeeme, mis ja kuidas olla võiks.
MG7 osas on kõik kilovatid, koodid jm numbrid ikka veel hägused.
Täna auto alla ronides sain selgust, et jõuvõtu valmidus on tehasest täitsa küljes - hoob ja võlli ots käigukastil olemas. Imelik, et kõigi nende aastate jooksul pole keegi seda kasutada tahtnud - salongis olev kummilutt, mis katab ligipääsu jõuvõtu hoovale tundub ikka veel tehasest paigaldatu olevat. Selline üllatus annab hoogu ideele, et Mercedes-Benz kast hakkab ühel kaunil päeval kallutamagi.
Teljevahe on eelkäijast mõnikümmend cm pikem, aga estakaadile mahtus ära küll. Altpoolt on ka mootor kuiv ja sillaosad paistavad tihkuse piires olevat. Raam on normaalsuse piires mõne mõrase rist-talaga, pisema roosteaugu ja amatöörliku keevitamise-lappimise jälgedega. Samas ei näe ühtegi päris käest lastud detaili. Annab lootust, et keretöödega dssb kevadeni oodata. Ühtlasi tuleb ette võtta ka põhjaalune juhtmestik, mida rusikasuurused maalriteibikogud koos hoiavad
Remondi poolelt puhastasin tagumise diff ära ja panin uued õlid sisse. Vaadates-katsudes tundus kõik veel kena, ju oli kuumenemine/auramine lihtsalt vihmasest ilmast tingitud.
Kõrvalistuja kojamehe varrel on nuudid täitsa kulunud, aga täna sai veel ühe lisaseibiga tugevalt kinni. Kui see ka järgi annab, siis päästab ainult uus vars.
Päev ei möödunud ka negatiivse üllatuseta - esimesel käivitamisel ei käinud hooratas ringi. Loodetavasti kannatab starter veel mõne nädala autot käima kedrata.
MG7 osas on kõik kilovatid, koodid jm numbrid ikka veel hägused.
Täna auto alla ronides sain selgust, et jõuvõtu valmidus on tehasest täitsa küljes - hoob ja võlli ots käigukastil olemas. Imelik, et kõigi nende aastate jooksul pole keegi seda kasutada tahtnud - salongis olev kummilutt, mis katab ligipääsu jõuvõtu hoovale tundub ikka veel tehasest paigaldatu olevat. Selline üllatus annab hoogu ideele, et Mercedes-Benz kast hakkab ühel kaunil päeval kallutamagi.
Teljevahe on eelkäijast mõnikümmend cm pikem, aga estakaadile mahtus ära küll. Altpoolt on ka mootor kuiv ja sillaosad paistavad tihkuse piires olevat. Raam on normaalsuse piires mõne mõrase rist-talaga, pisema roosteaugu ja amatöörliku keevitamise-lappimise jälgedega. Samas ei näe ühtegi päris käest lastud detaili. Annab lootust, et keretöödega dssb kevadeni oodata. Ühtlasi tuleb ette võtta ka põhjaalune juhtmestik, mida rusikasuurused maalriteibikogud koos hoiavad
Remondi poolelt puhastasin tagumise diff ära ja panin uued õlid sisse. Vaadates-katsudes tundus kõik veel kena, ju oli kuumenemine/auramine lihtsalt vihmasest ilmast tingitud.
Kõrvalistuja kojamehe varrel on nuudid täitsa kulunud, aga täna sai veel ühe lisaseibiga tugevalt kinni. Kui see ka järgi annab, siis päästab ainult uus vars.
Päev ei möödunud ka negatiivse üllatuseta - esimesel käivitamisel ei käinud hooratas ringi. Loodetavasti kannatab starter veel mõne nädala autot käima kedrata.