30-09-2019, 01:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-09-2019, 01:37 PM ja muutjaks oli hents99.)
(30-09-2019, 01:17 PM)v6sa Kirjutas:(30-09-2019, 12:30 PM)hents99 Kirjutas: ...
Näiteks kunagi sai venna vana head rullnoka bemmi Rootsis häälestatud. Sealse 95 bensiiniga...siinne 98 kippus kohati detoneerima sama seadistusega.
...
Vabadust, OT pärast, aga ega Sul sellest üritusest mingit seadistustabelit või veel parem, dünotõmbegraafikuid ole?
Per$edüno järgi on Sul õigus.
Pigem oli tegemist detoneeriva heliga, mille tuvastasin, mitte jõuvahe graafikul vms. Ehk tõendusmaterjaliks inimese meeli võibolla pidada ei saa, aga mind see ka eriti ei huvita (senimaani, kui nad mind eksitanud pole), kui keegi neid kahtluse alla seab. Elama pean nendega nii või teisiti
Ülevaade enne vs pärast olemas, tõendamist ei pea vajalikuks...Kõik juhtus 10+ aastat tagasi...
Kuna sümptomid (kakub kiirendamisel) on ehk kõige ligilähedasemad detonatsiooni ennetamisele ja kuuldes, et 95 tangitakse, siis pakkusin isiklike kogemuste põhjal üpris lihtsat asja, mida proovida, et võrrelda, kasutades taatlemata meeli.
Aga kindlasti registreerib sellise tegevuse mootori juhtaju....Kas pidi korrektuure tegema ja mis ulatuses. Kunas ja kui palju. Ses mõttes on kaasaegne tehnika probleemi diagnoosimise eriti lihtsaks teinud....Selle asemel, et inimese meeli kasutada, need ju tihtipeale eksivad, sest segavaid faktoreid on palju...
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering