27-09-2019, 05:34 PM
(27-09-2019, 11:24 AM)sm. pelle Kirjutas: Lugesin, et soovitatakse pigem kasutada vana autoplekki kui kuskilt lehena osta, et roostekindlam pidi see olema.
Peale keevitust oli plaan kohad roostesurmaga üle teha, kui põhi valmis siis roostesurma jäägid maha traatharja/kettaga ja epokrundiga üle ja mastiks peale, kuhu mastiksit ei lähe sinna värv. Happekrunti ei taha kasutada kuna see tahab kohe märjalt kattevärvi.
Keegi võiks kiita või laita seda protsessi.
Autode originaalplekk (näiteks lõikad kuskilt katuse välja, see on mingil määral sirge) on pisut teise koostisega küll, kui tavaline leht.
Ja miskipärast on teda pisut parem keevitada, kui lehte.
Aga roostekindluses pole ju vahet, uuesti hakkavad roostetama just keevituskohad, mitte keset detaili. Traat on ju sul ikka tavaline, mitte autotehase oma.
Keevitus, kui on tehtud, pole mõtet roostesurmata, sest seal ju pole roostet. Pigem kohe üleliigne maha käiata, hapet sisaldav krunt peale (paar kihti) ja siis kõige olulisem - keevituskoht kereliimiga igaveseks isoleerida. Veest, niiskusest, õhust.
Kõige peale kindlasti hea tugev värv. Näiteks veokate raamide värvimiseks kasutatav 2K poluretaan. Paar kihti. (kui tegu põhjaga, seal pole toon ju nii oluline ja kõiki RAL-e saab seda)
Edasi pole juba nii oluline ja maitse kohaselt midagi pisut kaitseks kah. Kas püstoliga Dinitrol 700 või mis iganes.
(selle 700-ja võib ka värvi alla lasta, jääb "mersulikum")
.