27-09-2019, 03:21 PM
141mm kepsuga jääb sul rod ratio sinna 1.53, tuuris, mida on tiba vähe minu hinnangul, Võiks olla seal 1.6 ja 1,7 vahel. see mootor sul väga pöördeid ei armasta, rääkimata sellest kepsu nurgast mis tekib. 116.96x 4.2L kepsu pikkus peaks olema 138.00 mm, aga sellega on sul rod ration juba 1,49
Kasuta M104 2.8 kepsu ja proovi pigem õige kolb leida sinna, soovitavalt mitte üle 0.5mm overbore, kui plaanid üle laadida. Ma olen ise ka selle strokeri mõtteid kõvasti mõlgutanud ja minuarust oleks kõige optimaalsem kui silindrit mitte üle puurida aga seal võibolla vjalik siis custom kolbide teed minna. Kui kasutada laiatarbekaupa nagu M111 siis 2,0 on 89.9 mm kolviga? M111.944 vist on 2,0 kompressor?
Kasuta M104 2.8 kepsu ja proovi pigem õige kolb leida sinna, soovitavalt mitte üle 0.5mm overbore, kui plaanid üle laadida. Ma olen ise ka selle strokeri mõtteid kõvasti mõlgutanud ja minuarust oleks kõige optimaalsem kui silindrit mitte üle puurida aga seal võibolla vjalik siis custom kolbide teed minna. Kui kasutada laiatarbekaupa nagu M111 siis 2,0 on 89.9 mm kolviga? M111.944 vist on 2,0 kompressor?
(26-05-2019, 03:34 PM)sm. pelle Kirjutas: Sõltub kolvist, 3.4-3.6, custom kepsuga ei oleks probleemi aga kuna see selline veits proovimine, üritan nö romula juppidest kokku saada.
Kui nüüd saaks 30mm kõrge kolvi, 22mm sõrme avaga, vähemalt 88.5mm mõõdus oleks hea.
Hetkel bmw kepsuga peab väntvõlli rem mõõtu lihvima, (bmw keps alt 52mm vs mb 51.61mm, sõrm on mb 22.00 vs bmw 22.01).
Ideaalne oleks m111 kolb siis saaks maksimaalse kubatuuri kui juba ploki peab ka üle puurima, see 90.9mm on vastupidavuse mõttes juba liiast aga no miljoni mootor see ei peagi olema.
Kui keegi teab 138-140mm pikka mb kepsu võib soovitada.
AMG tegi selle väntvõlli kergemaks. Palju täpselt, seda ei tea. Seda ise ei julge lasta teha ma arvan.